جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول موافق جدایی محمد صلاح

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵
    کد خبر :1019814
جیمی کاراگر محمد صلاح

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول موافق جدایی محمد صلاح در تابستان سال جاری است.

به نقل از «شبکه لیورپول اکو»، محمد صلاح در تابستان سال جاری با بالاترین پیشنهاد از سوی باشگاه الاتحاد عربستان مواجه شد و این باعث شد تا گمانه زنی های زیادی درباره جدایی او از قرمز پوشان آنفیلد به وجود آید.

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپولی‌ها موافق جدایی صلاح است. او گفت: لیورپول بدون صلاح هم می‌تواند به زندگی خود ادامه دهد. لیورپول با پیشنهاد بسیار خوبی مواجه شده است. به نظرم الان صلاح برود بهتر است تا اینکه بعد از پایان قراردادش مجانی تیم را ترک کند.

او ادامه داد: احساس بیشتر هواداران لیورپول این است که صلاح یک فصل دیگر در تیم بماند و در تابستان سال بعد تیم را ترک کند چرا که لیورپول در فصل جاری شروع بسیار خوبی داشته است و هواداران امیدوار به قهرمانی شده‌اند. اما آیا لیورپول می‌تواند برابر منچستر سیتی رقابت کند؟ باید منتظر ماند. احساس بیشتر هواداران این است که صلاح تابستان سال بعد برود تا مسئولان باشگاه فرصت مناسب و کافی را برای انتخاب جایگزین او داشته باشند.

به گزارش ایسنا، سانتی اونا خبرنگار فوتو مرکاتو اعلام کرد که پرونده جدایی صلاح از لیورپول بسته شد و این بازیکن در تابستان سال جاری قرمز پوشان آنفیلد را ترک نخواهد کرد و راهی لیگ عربستان نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید