جیلی از شاسی بلند هیبریدی پرهیبت ژینگ یو L Hi·X رونمایی کرد

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۲۳
    کد خبر :870415

شرکت جیلی از آغاز تولید انبوه یک خودروی هیبرید خبر داده، که به نخستین پیشرانه هیبرید الکتریکی DHT Pro با انتقال قدرت 3 مرحله‌­ای مجهز شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_جیلی اعلام کرده پیشرانه این محصول که با نام Xingyue-L Raytheon Hi-X معرفی شده، بالاترین میزان بازدهی گرمایی در جهان را ارائه خواهد کرد. ارقام شتاب صفر تا صد و حداکثر شعاع حرکتی Xingyue-L Raytheon Hi-X نیز بسیار جالب توجه و به ترتیب برابر با 7.9 ثانیه و 1300 کیلومتر اعلام شده است.

سامانه هیبرید DHE15 این خودرو با 147 اسب‌­بخار قدرت، 225 نیوتن‌متر گشتاور و بازدهی گرمایی 43.32 درصد، مصرف تنها 4.3 لیتر در صد کیلومتر را برای آن به ارمغان آورده که یکی از دلایل اصلی آن می‌­تواند از مدار خارج شدن موتور بنزین‌سوز و تکیه بر نیروی الکتریسیته تا سرعت کمتر از 20 کیلومتر برساعت باشد.

اما در سرعت بین 20 تا 70 کیلومتر برساعت نیز سامانه هیبرید DHT Pro متشکل از موتورهای برقی و بنزینی وارد عمل خواهد شد. با عبور سرعت از 80 کیلومتر برساعت، سرعت انتقال قدرت و گشتاور توسط این سامانه افزایش می­‌یابد.

بد نیست بدانید جیلی برای عرضه نسخه دیگری از این کراس‌­اور میان­‌سایز با نام KX-11 در کشور روسیه هم برنامه‌ریزی کرده است.انتظار می­‌رود نسخه هیبرید این خودرو نیز با فاصله زمانی در این کشور عرضه شود.

درباره قیمت جیلی Xingyue-L Raytheon Hi-X فعلاً هیچ خبری منتشر نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید