جگوار لندروور از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

    کد خبر :998754

برند جگوار لندروور یکی از تولیدکنندگان بزرگ خودروهای باکیفیت در سگمنت سدان و شاسی بلند است که توانسته آوازه بزرگی برای خود رقم زند. این برند بریتانیایی تاکنون محصولات شاخصی را در بازار عرضه دارد.

بازتاب-جگوار لندروور که در واقع یک شرکت مرجع و مادر برای زیربرندهایی چون جگوار و لندروور است، تاکنون محصولاتی را معرفی کرده که نه تنها شیک هستند، بلکه آپشن‌ها و فناوری‌های بزرگی ارائه می‌دهند. حال شرکت مادر یعنی جنگوار لندروور تصمیم گرفت لوگو خود را تغییر دهد و به JLR تبدیل سازد.

یک نام مختصر و ساده که بهتر در ذهن‌ها ثبت می‌شود. با لوگو جدید محصولات با همان روال قبل تولید خواهند شد اما از این پس چنین لوگو و نامی را به عنوان برند اصلی روی تولیدات کمپانی بریتانیایی شاهد خواهیم بود.

JLR که مخفف جگوار لندروور بوده بسیار مختصر شده تا ساده و جذاب جلوه کند. پیش از این شایعه شده بود که جگوارلندروور به دنبال استراتژی‌های جدیدی است که هزینه 18.6 میلیارد دلاری برای آن به دنبال دارد. با چنین هزینه‌ای، جگوارلندروور سعی دارد یک تغییر بزرگ را در خود ایجاد کند. این خودروساز همچون سایر رقبا استراژی بزرگی برای محصولات برقی در آینده دارد.

پیشتر گزارش شد این شرکت روی پلتفرم نسل جدید ELR JLR مشغول کار است که قرار بوده پلتفرم‌ خودروهای برقی سال 2025 به بعد این کمپانی بریتانیایی باشد. این خودروساز سه خودرو برقی تدارک دیده که در آینده شاهد رونمایی از آنها هستیم.

جگوار لندروور

باتوجه به سابقه جگوارلندروور در تولید خودروهای مدرن و پیشرفته، بدیهی است که خودروهای الکتریکی بخش بزرگی از تولیدات آینده این خودروساز باشند. در حال حاضر، حداقل، تمرکز بر برندسازی است. به وب سایت Land Rover USA بروید و فقط یک لوگوی کوچک لندرور را در پایین صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد. Defender، Discovery و Range Rover به‌عنوان برندها فهرست شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که JLR  بیش از75 سال ارزش ویژه برند خود را با لندرور کنار می‌گذارد. شاسی‌بلندها همچنان نشان‌های لندرور را خواهند داشت و این نام به عنوان میراثی برای این شرکت باقی خواهد ماند. مدیران، JLR بازسازی شده را به عنوان خانه‌ای از برندها برای اتومبیلرانی لوکس بریتانیایی متمایز تصور می‌کنند.

پروفسور Gerry McGovern OBE، مدیر ارشد خلاقیت در JLR گفت: “محور استراتژی Reimagine ما، تشکیل خانه برندها است، که یک تکامل طبیعی است، با هدف ارتقاء و تقویت منحصر به فرد بودن برندهای با شخصیت بریتانیایی ما. جاه طلبی نهایی ما این است که برای مشتریان خود تجربیاتی واقعاً جذاب از نظر عاطفی ایجاد کنیم که در طول زمان، ارزش ویژه بلندمدت برای برندهای ما و پایداری بلندمدت برای JLR ایجاد کند.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید