جواد عزتی در ساحل کارون به تماشای “اکسیدان” نشست

    کد خبر :91335

حامد محمدی با ابراز خوشحالی از نمایش فیلم «اکسیدان» در اهواز خطاب به مخاطبان خود گفت: برخی اصولا با خنده مخالف هستند و ممنونم که با توجه به نبود امکان نمایش این فیلم در ۹۰ سالن سینمای حوزه هنری، از آن حمایت می‌کنید.

روز گذشته ۳ شهریور ماه، جواد عزتی و حامد محمدی بازیگر و کارگردان فیلم سینمایی «اکسیدان» از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با مخاطبان سینما ساحل اهواز به دیدن این فیلم نشستند.

در این اکران مردمی جواد عزتی گفت: خوشحالم که فیلم را با شما می بینم چون اهواز یکی از شهرهای مورد علاقه من است که خاطرات خوبی از این شهر دارم و امیدوارم از فیلم هم لذت برده باشید.

او با تشکر از حمایت مردم از سینما ادامه داد: طبعا بسیاری از مردم هنوز فیلم را ندیده‌اند و منتظر نسخه شبکه نمایش خانگی «اکسیدان» هستند. از طرف ما به اطرافیانتان که منتظر سی دی فیلم هستند بگویید منتظر نباشند چون در سینما فیلم دیگری است و چند دقیقه‌ای برای نمایش خانگی کوتاه خواهد شد.

حامد محمدی نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی نیز گفت: من هم خوشحالم که فیلم را با شما می‌بینم و فکر می‌کنم امروز در بهترین شهر جهانم.

او ادامه داد: تلاش کردیم دو ساعت حالتان را خوب کنیم. هر چند سختی‌های زیادی متحمل شدیم و البته نمی خواهم از ناراحتی و فشارهای این مدت برایتان بگویم، اما برخی دوست ندارند مردم حالشان خوب باشد و تفریح کنند و اصولا با خنده مخالف هستند. فیلم ما در سینماهای حوزه هنری تحریم شده است و در ۹۰ سالن حوزه هنری امکان نمایش فیلم نیست پس ممنونم که در این شرایط از فیلم حمایت می کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید