جنایت در حین مصرف موادمخدر

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۳۱
    کد خبر :414720

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری قاتلی خبر داد که مردی ۵۸ساله را در خیابان ری به قتل رساند بود.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی با اشاره به اینکه چهارم آبان‌ سال جاری یک مورد فوت مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های پلیس به کلانتری ۱۱۳بازار اعلام شد، گفت: در ادامه مأموران کلانتری به محل حادثه رفتند و خبر اولیه را تایید کردند. با تایید این خبر رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت و موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و کارآگاهان این اداره در محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: در ادامه با بررسی صحنه کشف جسد از سوی کارآگاهان اداره دهم و تیم بررسی صحنه تشخیص هویت، مشخص شد که علت فوت این فرد خفگی است، بنابراین پرونده‌ای دراین باره تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

همچنین برادر مقتول نیز درباره نحوه کشف جسد وی به کارآگاهان گفت: برادرم در خانه پدریمان به تنهایی زندگی می‌کند و امروز خواهرم در تماسی گفت که برادرمان حمید پاسخ تماس‌های او را نمی‌دهد. خواهرم نگران بود و به همین خاطر از من خواست تا به خانه پدریمان سر بزنم و علت را جویا شوم، اما بعد از ورود به خانه با جسد برادرم رو به رو شدم و بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.

ولیپور در ادامه در باره تحقیقات پلیسی نیز چنین اظهار کرد: کارآگاهان اداره دهم با آغاز تحقیقات و انجام اقدامات ویژه پلیسی مطلع شدند که برای آخرین بار یکی از دوستان مقتول در خانه وی مشاهده شده و بعد از آن دیگر کسی از مقتول اطلاعی نداشته است.اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری این شخص به نام علیرضا با ۵۸سال سن، در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام این فرد در ساعت ۱۵، نوزدهم آبان ماه در محدوده قیام-داخل پارک کوثر، بدون جا و مکان دستگیر و با انجام بازرسی‌های اولیه از وی تلفن‌همراه مقتول نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به نام علیرضا پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ابتدا منکر ارتکاب این جنایت شد گفت: در ادامه روند بازپرسی از این فرد، وی لب به اعتراف گشود و با صراحت به ارتکاب جنایت و همچنین سرقت تلفن همراه مقتول اعتراف کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: سوم آبان ماه مقتول با من تماس گرفت و از من خواست تا به خانه اش بروم. زمانی‌ که به خانه مقتول رسیدم، بلافاصله از من مبلغ ۵۰ هزار تومان گرفت و با آن مواد مخدر تهیه کرد. تا نیمه شب به مصرف مواد مخدر ادامه دادیم تا اینکه مقتول با من درگیر شد و من در یک لحظه گلویش را گرفتم و او را خفه کردم.

متهم در باره علت آغاز این درگیری گفت: آن شب مقتول در مصرف مواد زیاده روی ‌کرد، من نیز از او خواستم تا دیگر مواد مصرف نکند و همین موضوع علت آغاز درگیری میان ما دو نفر شد.

به گزارش ایسنا، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت این فرد از سوی بازپرس پرونده صادر شد و در حال حاضر متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید