جلسه مهم در باشگاه استقلال در خصوص ساپینتو

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۵۱
    کد خبر :965894
شهباز زاده
مهاجم استقلال می‌گوید که نباید به بازیکنان این تیم اتهام کم‌کاری زده شود، سجاد شهباززاده تمرین امروز استقلال به سیم آخر زد، تمرین امروز استقلال با حواشی زیادی همراه بود. اعضای هیئت مدیره باشگاه برای برگزاری یک جلسه مهم، راهی کمپ مرحوم حجازی شدند تا درباره شرایط تیم و آینده ریکاردو ساپینتو تصمیم‌گیری کنند.

هر چند که اعضای هیئت مدیره، مانند مظلومی و مومنی، مدعی بودند جلسه امروز یک نشست عادی است، اما در واقع اعضای هیئت مدیره برای تصمیم‌گیری درخصوص آینده باشگاه گرد هم جمع شده‌اند.

در حاشیه این تمرین امروز نیز یکی-دو هوادار استقلال با به همراه داشتن بنری، نسبت به نتایج تیم معترض شوند و اتهاماتی را نیز به بازیکنان وارد کردند.

یکی از این هواداران، که با صدای فریادهای اعتراضی خود، آرامش کمپ را به هم زده بود، خطاب به پرویز مظلومی اعلام کرد برخی از بازیکنان از جان و دل برای ساپینتو مایه نمی‌گذارند، اتفاقی که در زمان مربی‌گری خود او و محمود فکری نیز رخ داده بود.

پس از خروج سجاد شهباززاده از محل تمرین، این هوادار که مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگاران شده بود، ادعاهایش را رو به مهاجم آبی‌ها تکرار کرد که با واکنش او همراه شد.

شهباززاده، که درون یک خودرو حضور داشت، در پاسخ به اعتراضات این هوادار مبنی بر کم‌کاری برخی از بازیکنان گفت: «حتی صحبت کردن درباره این مسائل اشتباه است و از شما خواهش می‌کنم به این گونه شایعات دامن نزنید.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید