جلسه بیرانوند با آنتورپ برای بازگشت به پرسپولیس

    کد خبر :904633

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان که سالهای بسیار درخشانی را در پرسپولیس تجربه کرد و در قهرمانی های اخیر سرخپوشان در لیگ برتر نقش بسیار تعیین کننده ای داشت با رویای حضور در فوتبال اروپا و درخشش در تیم های اروپایی پرسپولیس را ترک کرد و به تیم آنتورپ بلژیک پیوست.

اما دروازه بان افسانه ای تیم ملی و باشگاه  پرسپولیس نتوانست آنچنان که باید در این تیم خود را نشان دهد و بیشتربازی های تیمش را از نیمکت تماشا می کرد، بیرو دوست داشتنی به صورت قرضی به تیم بواویشتا پرتغال پیوست اما رویاهای علیرضا در آن تیم هم عملی نشد و درنهایت تصمیم گرفت در سال منتهی به جام جهانی به لیگ ایران و باشگاه پرسپولیس بازگردد تا با بازگشت به پرسپولیس بار دیگربه روزهای اوج خود برگردد.

شنیده هاحاکی از این است که علیرضا بیرانوند، دروازه بان مطمئن تیم ملی در شرایطی که سرخپوشان با بحران در درون دروازه مواجه هستند امروز جلسه مهمی با مدیران باشگاه آنتورپ برای فسخ قرارداد و پیوستن به جمع سرخپوشان در فصل آینده برگزار خواهد کرد.

خبری که می تواند برای هواداران پرسپولیس بسیار خوشحال کننده به نظر برسد باید منتظر ماند و دید آیا بیرانوند می تواند به باشگاه سابق خود بازگردد یا مجبور می شود به نیمکت نشینی در فوتبال اروپا ادامه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید