جلال مقامی: برنامه‌های تلویزیون جذابیت ندارد

    کد خبر :339968

امروز که پیرمرد شدم هنوز هم نسل جوان و کسانی که به سن و سال من هستند می‌گویند این نوستالژی برای ما باقی ماند و همین یک جمله برای من باارزش است. امابرنامه‌هایی که در حال حاضر از تلویزیون پخش می‌شود چندان جذابیتی ندارد.

تولد بار دیگربهانه‌ای شد تا هنرمندان پیشکسوت عرصه فرهنگ وهنر مرداد ماه روز گذشته (14 مردادماه) درمؤسسه هنرمندان پیشکسوت به مدیرعاملی سید عباس عظیمی دورهم جمع شوند؛ هنرمندانی چون داریوش ارجمند، امین تارخ، جلال مقامی، پری امیرحمزه، بهرام حصیری، سید جواد آشفته و….

سیدعباس عظیمی در این مراسم از ساخت دو استودیو برای موسیقی و سینما خبر داد که به گفته او طی ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

مهدی افضلی، مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر نیز بیان کرد: اخیراً با دوستان درخانه موسیقی، سینما و تئاتر در خدمت وزیر کار بودیم که اتفاق مبارکی افتاد که امیدوارم قبل از استیضاح وزیر انجام شود. همچنین قراربراین است بیمه هنرمندان بالای ٥٠ سال که تعدادشان هم کم است، برای بیمه شدن، بررسی شود. دراین مراسم که در مجموعه «باغ زیبا» برگزار شد، از خبرنگاران حاضر در آستانه روز خبرنگار تقدیر شد.

جلال مقامی در گفت‌و‌گو با «ایران» درخصوص برنامه‌های فرهنگی وهنری که طی این چند سال اخیرازتلویزیون پخش می‌شود، گفت: نمی‌توانم به برنامه‌هایی که روی آنتن می‌رود ایرادی بگیرم اما با صراحت درمورد برنامه خودم «دیدنی‌ها» می‌گویم که نه تنها در دوران خودش بسیار پربیننده بود بلکه نسل‌های بعد هم ازآن یاد می‌کنند.

آن دوران این برنامه در شرایطی تولید شد و روی آنتن رفت که نه ویدئویی وجود داشت ونه ماهواره ای و حتی فضاهای مجازی و نرم افزاری هم نبود. دوران جنگ بود و احساس کردیم تولید چنین برنامه ای برای مردم نیاز است که خوشبختانه هم مورد استقبال قرارگرفت.

پیشکسوت دوبلور ایران در ادامه افزود: دراجراهایم سعی بسیاری داشتم با مردم صمیمانه سخن بگویم. نخستین بارکه جلو دوربین رفتم با خدای خود عهد بستم هیچ گاه به خود مغرور نشوم و شاید هم همین امر سبب شد برنامه «دیدنی‌ها» 12 سال پرمخاطب روی آنتن برود.

روزنامه ایران: امروز که پیرمرد شدم هنوز هم نسل جوان و کسانی که به سن و سال من هستند می‌گویند این نوستالژی برای ما باقی ماند و همین یک جمله برای من باارزش است. امابرنامه‌هایی که در حال حاضر از تلویزیون پخش می‌شود چندان جذابیتی ندارد. با عرض پوزش، از دیدگاه من برنامه‌های چون «خندوانه» و «دورهمی» چندان پربار نیست، البته شاید مورد توجه جوانان باشد اما من علاقه‌ای ندارم چرا که ماحصل و خروجی مفیدی برای مخاطبان ندارد و بهتراست بگویم این برنامه‌ها درحد خودش و نسل خودش جالب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید