جشن مردم و دانشجویان تهرانی در میدان فلسطین

  • سیاسی
  • شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۱۶
    کد خبر :1025420
جشن+مردم+تهران+در+میدان+فلسطین+

مردم و دانشجویان در واکنش به عملیات موفقیت‌آمیز گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی ساعت 18:30  مقابل سفارت فلسطین در تهران تجمع کردند.

مردم و دانشجویان با شعارهای مرگ بر اسرائیل و الموت اسرائیل ، الموت آمریکا، الله اکبر الله اکبر ، لبیک یا اقصی، لبیک یا فلسطین، لبیک یا خامنه‌ای حمایت خود را از مجاهدین فلسطینی اعلام کردند.

یکی از دانشجویان حاضر در تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: اقدامات امروز جبهه مقاومت در پاسخ به سال‌ها کشتار مردم بی‌گناه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی است

وی افزود: از اقدامات موفقیت‌آمیز جبهه مقاومت حمایت می‌کنیم و درخواست داریم چنین عملیات موفقیت‌آمیزی ادامه‌دار باشد.

حاضران در این مراسم ضمن حمل پرچم‌ فلسطین، تصاویری از سردار شهید سلیمانی را نیز در دست داشتند.

جمعیت حاضر در تجمع یاد و خاطر حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و اذعان داشتند این موفقیت را مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم هستیم.

همچنین مردم در این مراسم با توزیع شیرینی و نورافشانی و سر دادن شعارهایی خوشحالی خود را نشان دادند.

تجمع دانشگاهیان علم و صنعت در حمایت از عملیات طوفان الاقصی

ظهر امروز نیز جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در حمایت از طوفان الاقصی تجمع کرده بودند.

خوشحالی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر هم پس از عملیات امروز بازپس‌گیری مناطق اطراف شهر غزه موسوم به «طوفان الاقصی» با پخش شیرینی خوشحالی خود را از این عملیات پیروزمندانه نشان داده بودند.

نشاط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت عملیات طوفان الاقصی

 در دانشگاه صنعتی شریف نیز دانشجویان با نشاط مثال زدنی و پخش شیرینی به مناسبت عملیات طوفان الاقصی و رشادت غیورمردان فلسطینی و تسلط بر مناطق اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

گفتنی است  صبح امروز (شنبه) «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و در ادامه اخباری درباره موشک باران مواضع رژیم صهیونیستی منتشر شد.

فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه صهیونیست‌ها هم‌اکنون در وضعیت جنگی قرار دارند، از شهرک‌نشینان خواست به دستورات ارتش و نیروهای امنیتی عمل کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز بعد از این حملات اعلام کرد که نیروهای مقاومت طی عملیات صبح امروز حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت گرفته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید