جشنواره یلدا با طعم انار در فرهنگسرای اشراق

    کد خبر :659140
جشنواره یلدا با طعم انار در فرهنگسرای اشراق

جشنواره یلدا با هدف تکریم و پاسداشت آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا دوستعلی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ و رییس فرهنگسرای اشراق اظهار داشت: جشنواره یلدا، به دنبال برگزاری موفق نهمین جشنواره انار (صد دانه یاقوت)، از ۲۲ تا ۲۹ آذرماه در دو بخش نمایشگاهی و برنامه‌ای اجرا خواهد شد.

 

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ تصریح کرد: در بخش نمایشگاهی برنامه شامل غرفه‌های انار، سوغات استان‌ها، صنایع دستی، سیاه چادر، اغذیه و ارایه محصولات فرهنگی هنری خواهد بود. برگزاری برنامه‌های بخش فرهنگی هنری شامل برنامه‌های صحنه‌ای (استیج)، بخش کودک با ارایه خدمات آموزشی تفریحی، رادیو جشنواره، موسیقی و آیین‌های اقوام ایرانی، اجرای نمایش‌های میدانی و نمایشگاه و ورکشاپ‌های هنری و مسابقات فرهنگی هنری از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

 

رییس فرهنگسرای اشراق افزود: جشنواره یلدا روز جمعه ۲۹ آذرماه با اجرای ویژه برنامه شب یلدا شامل اجرای حافظ‌خوانی، موسیقی سنتی و خیمه شب بازی و اجرای گروه کر حنانه به استقبال شب یلدا خواهد رفت.

 

این جشنواره به منظور ایجاد فضا و بستری سالم، متنوع و با نشاط، آرام و امن برای غنی‌سازی اوقات فراغت و دانش‌افزایی و ارتقای شناخت خانواده‌ها از فرهنگ و آیین سنتی شب یلدا و رونق‌بخشی به کسب و کار آنان اجرا می‌شود.

 

به گزارش فارس،فرهنگسرای اشراق در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره قرار دارد.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۲۶۷۷۷ و ۷۷۳۲۳۷۷۷ تماس بگیرند و یا به نشانی eshragh.farhangsara.ir مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید