جستجوی کلمات کلیدی بالاخره به برنامه تردز می رسد

    کد خبر :1018670
برنامه تردز

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا تایید کرده است که یک ویژگی بسیار مورد تقاضا در نهایت به زودی برای برنامه تردز منتشر خواهد شد. عملکرد جستجوی کلمه کلیدی همان ویژگی موردانتظار بوده که در راه است.

بازتاب-تا به حال، کادر جستجو فقط برای جستجوی حساب‌های کاربری مفید بوده است. در واقع، این شرکت در حال آزمایش ویژگی برای کاربران استرالیایی و نیوزلندی است. این شرکت قصد دارد جستجوی کلیدواژه را به صورت گسترده‌تر در مناطق انگلیسی زبان در کوتاه مدت گسترش دهد. متا به TechCrunch گفت:

ما فعالانه به بازخوردهای جامعه گوش می‌دهیم و روی ویژگی‌های بیشتری برای بهبود تجربه جستجو کار می‌کنیم.

یک ویژگی جستجوی متن کامل برای Threads  به چالش کشیدن (یا شاید حتی جایگزینی) X/Twitter به عنوان پلتفرم پیشرو برای مکالمات عمومی، به ویژه در مورد رویدادهایی که در زمان واقعی اتفاق می‌افتند، حیاتی است.

 

برنامه تردز

 

تردز برخی از عملکردهای دیگر را که می‌تواند به آن کمک کند تا به آن نقطه برسد، مانند معادل TweetDeck (با عرض پوزش، XPro) را از دست داده است، اما امکان جستجوی پست‌ها بسیار مهم است. این یک ویژگی کلیدی بوده که می‌تواند به تردز کمک کند تا برخی از کاربرانی را که پس از افزایش محبوبیت اولیه دور شده‌اند، بازگرداند. متا به اعتبار خود، طی چند هفته گذشته به سرعت ویژگی‌های مهم دیگری را به Threads اضافه کرده است، از جمله نسخه کامل وب و فید پست‌ها. بنابراین، عملکردهای دیگری که کاربران درخواست کرده‌اند ممکن است خیلی عقب نباشند.

باید منتظر ماند تا مشخص شود متا چه زمانی سرچ کلمات کلیدی را به تردز خواهد افزود. انتظار داریم این ویژگی کاربردی بتواند نیاز مخاطب را که بسیار دنبال آن بودند، برآورده سازد. تردز رقیب جدی توییتر بوده که در ماه‌های گذشته ارائه شد و توانست مخاطبان بسیاری جلب کند.

انتظار داریم در آینده ویژگی‌های بیشتری به برنامه تردز متا اضافه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید