جزییات جدید از اجرای طرح گواهینامه یک روزه موتورسواران

    کد خبر :1035304
طرح گواهینامه یک روزه موتورسواران

سردار سید کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور فراجا در خصوص طرح یک روزه گواهینامه موتورسواران گفت: این طرح در ۱۷ استان کشور در حال اجرا است و نزدیک به ۵۰ هزار نفر از این امتیاز گواهینامه یک روزه بهره‌مند شدند.

وی افزود: هر آموزشگاهی در هر استان که اعلام آمادگی کند این طرح به آن شهر اضافه می‌شود.

سردار هادیانفر گفت: بنا داریم تا ۲ ماه آینده کل ۳۲ استان کشور را تحت پوشش قرار دهیم و ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دارنده موتورسیکلت که گواهینامه ندارند و به دلیل نداشتن گواهینامه بیمه نمی‌توانند بگیرند تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

رییس پلیس راهور فراجا بیان داشت: هنگامی که این طرح در ۳۲ استان اجرایی شود اطلاع رسانی گسترده انجام می‌شود تا همه دارندگان موتورسیکلت سریع‌تر مراجعه و از این طرح بهره مند شوند.

وی گفت: طبق مصوبه وزارت صمت اخذ گواهینامه موتورسیکلت ۱ میلیون ۷۷۰ هزار تومان است ولی در این طرح ۶۰ درصد کاهش هزینه داشته ایم و فرایند طولانی چندماه را یک روز کاهش دادیم و افراد با ۵۷۰ هزار تومان می‌توانند گواهینامه دریافت کنند.

سردار هادیانفر گفت: وزیر اقتصاد هم ابلاغ کرد که هزینه بیمه شخص ثالث کاهش پیدا کند و هم جرایم گذشته بخشوده شود تا افراد بعد از دریافت گواهینامه از بیمه شخص ثالث هم بهره‌مند شوند.

مهر 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید