جزئیات قتل خانم دکتر و مادرش به‌دست داماد عصبانی

  • حوادث
  • شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱
    کد خبر :1033826
قتل خانم دکتر و مادرش داماد

زمانی‌که خانم دکتر کرمانشاهی به‌نام نگار به همراه پدرش در حال مراجعه به محل کار خود در یکی از مراکز درمانی شهرستان گیلانغرب بود، درست در لحظه‌ای که از خودروي پدرش پیاده شد، با همسرش چشم در چشم مي‌شود.

آنها از مدتی قبل با یکدیگر اختلاف و درگیری داشتند و شوهر نگار چند بار او را تهدید به مرگ کرده بود و همین کافی بود که نگار متوجه شود حضور شوهرش آن‌وقت صبح جلوی محل کار او خبر از یک فاجعه دارد. دختر جوان دستپاچه شده و می‌خواست از مهلکه بگریزد تا دست شوهرش به او نرسد اما در همان موقع مرد جوان از زیر کت خود اسلحه‌ای را که جاسازی کرده بود، بیرون کشید و با شلیک ۳ گلوله نگار را جلوی چشم پدرش به قتل رساند.

در همان حال داماد مسلح اقدام به تیراندازی سمت پدر همسر خود کرد و با شلیک دو گلوله او را مجروح کرده و از محل متواري شد. اما سناریوی هولناک این جنایت به همین‌جا ختم نشد و داماد عصبانی بعد از به قتل رساندن همسر خود یک راست به خانه پدری همسرش در گیلانغرب مراجعه کرد.

او خیلی خوب می‌دانست چطور باید از بیرون در ورودی خانه قفل را از زمین بیرون کشیده و در را باز کند. به‌راحتی وارد خانه شد و این‌بار اسلحه را سمت مادر همسر خود که در خانه تنها بود، نشانه رفت. قبل از اینکه مادر نگار به‌نام نازنین فرصت کوچکترین حرکتی پیدا کند، او را هدف شلیک گلوله قرار داد و به قتل رساند.

با ردزنی‌های انجام شده بالاخره خودرو داماد فراری در کوهستان‌های اطراف گیلانغرب در حالی پیدا شد که گوشی تلفن همراه او نیز در ماشین جا مانده بود اما اثری از خود متهم نبود.

بنابراین فرضیه رهاسازی عمدی خودرو و گوشی توسط متهم کلید خورد و حالا تحقیقات برای یافتن مخفیگاه متهم ادامه دارد.بنابراین گزارش رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن ردی از متهم به قتل در دستور کار جنایی مسئولان قضایی استان کرمانشاه ادامه دارد.

هفت صبح

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید