جزئیات طرح ترافیک خبرنگاری

    کد خبر :903108

سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، درباره وضعیت مجوز ورود به طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران، گفت: با دستور شهردار تهران و با همراهی معاونت حمل و نقل و ترافیک، مسئولیت صدور مجوز طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری از امسال به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران واگذار شد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی در این باره افزود: لازم است که رسانه‌های متقاضی، کلیه مکاتبات در این خصوص اعم از نامه‌های درخواست سهمیه طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاران و لیست خبرنگاران مورد نظر خود را به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ارسال کنند.

وی گفت: ثبت‌نام در سامانه تهران من و ارسال مدرک توسط خبرنگاران و روزنامه‌نگاران محترم در این سامانه به روال هرساله انجام می‌پذیرد و تغییری در این بخش صورت نگرفته است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری پایتخت با اشاره به محدودیت‌ها و سقف مشخص صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری، گفت: کمیته تسهیم مجوز طرح ترافیک در مرکز ارتباطات با حضور نماینده شورای شهر به عنوان عضو ناظر، نماینده معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تشکیل خواهد شد تا نسبت به اختصاص سهمیه هر رسانه طبق شاخص‌های شفاف و تخصصی، اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری بر اساس اولویت حرفه‌ای رسانه‌ها و شاخص‌های استاندارد بررسی می‌شود، گفت: از جمله این شاخص‌ها می‌توان به قدمت و فراگیری رسانه، پرمخاطب بودن، تعدد سرویس‌های خبری، موضوعی و تخصصی و تعداد خبرنگاران رسمی و ثبت شده رسانه متقاضی در سامانه معاونت مطبوعاتی اشاره کرد.

محمدخانی در پایان افزود: فرآیند صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگاری در سامانه تهران من پس از اعلام نهایی مرکز ارتباطات در خصوص سهمیه هر رسانه و اسامی خبرنگاران مجاز، توسط معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک و به روال هرساله در سامانه تهران من صورت خواهد پذیرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید