جزئیات جدید از ممنوعیت ورود آیفون ۱۴ به کشور

    کد خبر :976672
ممنوعیت ورود آیفون ۱۴

مدیر کل دفتر واردات گمرک ایران جزییات بخشنامه ابلاغ‌شده از سوی سازمان توسعه تجارت به گمرک مبنی بر ممنوعیت ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی را تشریح کرد.

علی وکیلی، مدیر کل دفتر واردات گمرک با اشاره به اینکه گمرک مجری بخشنامه‌ها و قوانین است، مرجع ابلاغ‌کننده این بخشنامه را وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و افزود: گمرک مجری بخشنامه‌هاست و ممنوعیت ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی از اول اسفندماه سال‌جاری در گمرکات سراسر کشور لازم الاجراست.

بنا بر این گزارش، در متن بخشنامه ممنوعیت ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی خطاب به گمرکات سراسر کشور آمده است: «با عنایت به مفاد نامه شماره ۱۱۲۷۸۰۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ سازمان توسعه تجارت و نامه شماره ۳۴۲۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ سازمان مزبور بدین وسیله اعلام می‌دارد، از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱ گوشی تلفن همراه با نشان تجاری APPLE مدل ۱۴ و کلیه مدل‌های بعد از آن، جزء لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور نمی‌باشد. دستور فرمائید موارد ذیل مد نظر قرار گرفته و مراتب به کلیه دوایر ذیربط ابلاغ شود:

۱- از ثبت اطلاعات گوشی‌های وارده در سامانه مسافری و پستی از تاریخ مذکور خودداری شود.

۲- مراتب در مبادی ورودی و خروجی مسافری به کشور از طریق نصب بنر و سایر وسائل ارتباط جمعی اطلاع‌رسانی شود.»

خبرآنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید