جزئیاتی از آتش سوزی پالایشگاه تهران

    کد خبر :815875

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مخازن ال پی جی پالایشگاه تهران دچار آتش سوزی شده است.

حسین توکلی کجانی گفت: ماموران آتش نشانی از ایستگاههای مختلف به محل حادثه اعزام شده در حال مهار آتش هستند و علت حادثه در دست بررسی است.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ادعای هرگونه خرابکاری را در این حادثه رد و خاطرنشان کرد: خط لوله انتقال به مخزن آتش گرفته و نیروهای آتش نشانی و امدادی در تلاش هستند تا آتش به مخازن دیگر سرایت نکند.

وی تاکید کرد: تاکنون این حادثه مصدومی نداشته است.

دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی در آسمان شهرری مشهود است.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع حریق در پالایشگاهی در جنوب تهران و شعله ور شدن مخازن این پالایشگاه، تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان‌های هفتم تیر، فیروزآبادی و مطهری در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اندو ۵۰ تخت توسط مراکز درمانی برای مصدومان احتمالی این حادثه در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اثر بروز این حادثه هنوز مصدومی به عوامل اورژانس تحویل داده نشده است و وزارت بهداشت و مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت پالایش ۲۵۰ هزار بشکه در روز در حدود ۱۷ تا ۲۰ درصد انرژی کشور را تولید می کند، این پالایشگاه سال ۱۳۴۷ تأسیس شده و اینک مشتمل بر ۲ پالایشگاه جنوبی و شمالی است.

منبع: ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید