جریمه 500 دلاری توریست امریکایی در ایتالیا با فراری

    کد خبر :986802
فراری

رانندگی در ایتالیا با خودروهای سریعی چون فراری هزینه بالایی داشته و اخیرا یک توریست امریکایی در این زمینه با چالشی رو به رو شده است.

بازتاب-این حادثه که در یکی از میدان‌های تاریخی ایتالیا رخ داد که باید اهمیت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را هنگام بازدید از کشورهای خارجی بالا دانست. این توریست 43 ساله در حال رانندگی یک فراری 488 اسپایدر از سوئیس بود که در پیاتزا دلا سیگنوریا، یک میدان عابر پیاده معروف در مرکز تاریخی فلورانس قرار گرفت.

بر اساس گزارش‌ها، راننده به دلیل رانندگی غیرمعقول در خیابان موردتوجه پلیس قرار گرفت. او سپس در میدان پر از گردشگران نزدیک گالری اوفیزی پارک کرد، جایی که برخی از مشهورترین آثار هنری ایتالیا در آن قرار دارند.

فراری

پلیس این توریست را به دلیل پارک در یک منطقه پیاده رو، رانندگی خلاف جهت و داشتن گواهینامه خارجی غیرمنطبق، 470 یورو یا حدود 506 دلار با نرخ ارز فعلی جریمه کرد. شهرداری فلورانس اعلام کرد که این گردشگر دارای گواهینامه رانندگی آمریکایی بوده که با کنوانسیون‌های بین المللی مطابقت ندارد و مجوز رانندگی بین المللی یا ترجمه رسمی نداشته است. بنابراین عدم رعایت قوانین یک کشور می‌تواند جریمه سنگینی به دنبال داشته باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید