جریمه ۵۶ میلیاردی شرکت معروف لبنیات و بستنی به خاطر گران‌فروشی

    کد خبر :26396

دو روز بیشتر از انتشار خبر جریمه ۱۱۷ میلیاردی یک کارخانه لبنیات در تهران نمی‌گذرد که تعزیرات حکومتی اینبار یک شرکت لبنیات دیگر را که بستنی هم تولید می‌کند، به خاطر گران‌فروشی، ۵۶ میلیارد ریال جریمه کرده است.

یک شرکت معروف لبنیات و بستنی در شهرستان اسلامشهر استان تهران که به صورت غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده بود، با شکایت سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مواجه شد.

شکایت سازمان یاد شده برای رسیدگی در اختیار تعزیرات حکومتی شهرستان قرار گرفت و شعبه تعزیرات پس از احزار تخلفِ شرکت لبنیاتی متخلف، این شرکت را به پرداخت 56 میلیارد و 609 میلیون و 900 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن پروانه شرکت به «مهر تخلف اول» محکوم کرد.

شکایت یاد شده با اعتراض شرکت متخلف، برای رسیدگی در مرحله تجدیدنظر به شعبه هشتم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد اما این شعبه تعزیرات هم، حکم صادره را تأیید کرد.

چند روز پیش نیز تعزیرات حکومتی استان تهران یک شرکت لبنیات را به خاطر افزایش غیرقانونی قیمت محصولات خود به افزون بر 117 میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید