جریمه و کار اجباری در انتظاری جیمی‌جامپ‌های لوژنیکی/ پله: شاید گردوخاک کفش‌هایم را دور کنم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۶
    کد خبر :325064

اسطوره فوتبال جهان و برزیل پیامی پس از انتخاب امباپه، مهاجم ۱۹ ساله فرانسوی به عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر کرد.

پله در پیامش آورده است: اگر کیلیان امباپه بتواند رکوردهای مرا ادامه دهد شاید مجبور شوم گردوخاک‌ها کفش‌هایم را دور کنم.

امباپه پس از پله دومین بازیکن برتر جوانی است که در بازی فینال جام جهانی فوتبال گلزنی می‌کند. این مهاجم 19 ساله تیم ملی فرانسه 4 گل در جام جهانی 2018 فرانسه به ثمر رساند و عنوان بهترین بازیکن جوان رقابت‌ها را به دست آورد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 احتمال جریمه نقدی و کار اجباری برای جیمی‌جامپ‌های بازی فینال در ورزشگاه لوژنیکی مسکو است.

2 نفر شامل یک مرد و یک زن در خلال بازی شب گذشته فینال جام جهانی 2018 روسیه میان تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی به داخل زمین چمن ورزشگاه لوژنیکی مسکو آمدند و بازی برای دقایقی متوقف شد. وزارت کشور روسیه پرونده‌ای برای آنها به خاطر نقض 2 مورد از قوانین هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2018 به دادگاهی در مسکو ارجاع می‌دهد.

به گزارش تسنیم ،طبق قوانین تعیین‌شده پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه جیمی‌جامپ‌های بازی فینال این رقابت‌ها باید در انتظار جریمه نقدی 3 تا 10 هزار روبلی، 160 ساعت کار اجباری و محرومیت شش ماه تا 3 سال از تماشای رقابت‌های ورزشی باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید