جدیدترین قیمت خودرو ؛ پراید چند؟ / جوسازی دلالان برای مقابله با کاهش قیمت‌ها

    کد خبر :762142

بازار خودرو نیز همگام با کاهش نرخ ارز وارد مدار نزولی شده به طوری که قیمت برخی خودروها نسبت به اول هفته تا ۱۰میلیون تومان ارزان شده و در حالی که جو بازار ریزشی است اما همچنان دلالان بر خلاف مسیر بازار، با بالا اعلام کردن قیمت‌ها در برابر کاهش بیشتر مقاومت نشان می‌دهند.

به گفته نمایشگاه‌داران اتومبیل، طی سه روز گذشته حجم معاملات مربوط به خرید با افت شدیدی همراه شده و خریداران کنار کشیده‌اند اما در مقابل با شروع ریزش نرخ ارز، مجددا فروشندگان وارد بازار شدند؛ در همین راستا نگاهی به سایت‌های فروش اینترنتی هم نشان می‌دهد تعداد آگهی‌های فروش نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، به گفته فعالان بازار خودرو، طی روزهای گذشته قیمت خودرو متاثر از اخبار مربوط به انتخابات آمریکا با افزایش همراه شده بود اما پس از اعلام پیروزی حزب دموکرات‌ها دوباره خودرو در مسیر کاهشی قرار گرفت؛ بر این اساس پیش‌بینی می‌شود روند فعلی از ثبات بیشتری نسبت به ریزش قبلی برخوردار باشد.

قیمت روز خودروهای داخلی

امروز پراید۱۱۱ با قیمت ۱۲۱میلیون، پراید۱۳۱ حدود ۱۰۲میلیون و پراید۱۳۲ با قیمت ۱۰۵میلیون تومان آگهی شد؛ دارندگان تیبا معمولی و تیبا۲ قیمت این خودرو را تا ۱۲۳ و ۱۳۱میلیون تومان پایین آوردند و قیمت ساینا نیز به ۱۳۲میلیون، کوییک ۱۳۸میلیون و کوییک‌آر به ۱۵۳میلیون تومان رسید.

قیمت انواع پژو در بازار آزاد

بر اساس آگهی‌های سایت‌های فروش اینترنتی قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ در بازار به ۲۰۳میلیون، پژو۲۰۶ تیپ۵ به ۲۷۲میلیون، پژو۲۰۶ صندوقدار به ۲۵۱میلیون، پژو۲۰۷ دنده‌ای به ۳۰۵میلیون و مدل اتوماتیک این خودرو به ۴۳۴میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس حدود ۱۹۳میلیون و پژو پارس ساده ۲۰۳میلیون تومان اعلام شد.

قیمت سمند ال‌ایکس ۱۹۰میلیون و سمند سورن ۲۳۶میلیون تومان اعلام شد؛ قیمت روز رانا نیز ۲۰۳میلیون، دنا معمولی ۲۷۶میلیون، دنا پلاس دنده‌ای ساده ۳۳۲میلیون و دنا پلاس دنده‌ای توربو ۳۷۲میلیون تومان است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید