جدال ایران و کویت در یک بازی سرنوشت ساز

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷
    کد خبر :630616

در آخرین روز از مرحله نخست مسابقات هندبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا امروز دیدارهای گروه دوم برگزار می‌شود.

 

در پنجمین روز از مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در قاره آسیا و در گروه اول دو تیم بازنده دیدارهای اول و دوم یعنی هند و هنگ‌کنگ به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی تشریفاتی هند ٣٢ بر ٢٩ پیروز میدان شد.

 

در دیگر دیدار این گروه تیم قطر با نتیجه ٢٩ بر 20 عربستان را شکست داد و با سه پیروزی عنوان تیم نخست گروه یک صعود کرد.عربستان نیز همراه قطر راهی دور بعد شد.

 

امروز؛ جدال ایران و کویت در یک بازی سرنوشت ساز

 

در آخرین روز از مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک 2020 در قاره آسیا امروز دیدار های گروه دوم برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش ایران برابر کویت به میدان می‌رود و بحرین و کره جنوبی نیز با هم دیدار می‌کنند. در حال حاضر بحرین با 4 امتیاز، دو پیروزی و تفاضل گل در صدر گروه قرار دارد، کره جنوبی با یک پیروزی و یک شکست، 2 امتیاز و تفاضل گل 3+ در رده دوم ایستاده و ایران با یک پیروزی و یک شکست، 2 امتیاز، تفاضل گل 2- در رده سوم ایستاده است.

 

به گزارش تسنیم، ایران باید برای صعود در نخستین گام به فکر برتری برابر کویت باشد و از طرف دیگر امیدوار باشد که کره جنوبی شکست بخورد و یا در صورت برتری برابر کره جنوبی برابر بحرین، به تفاضل گل بیشتر امیدوار باشد.

 

تیم هندبال کشورمان در نخستین گام برابر کره جنوبی به برتری رسید اما برابر بحرین شکست خورد تا دیدار با کویت برای شاگردان حبیبی سرنوشت ساز باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید