جایزه جشنواره فیلم زنان سئول برای “چپ دست”

    کد خبر :937106
چپ دست

 فیلم کوتاه «چپ دست» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور و تهیه‌کنندگی فریبا عرب (کمپانی CHOSEN IMAGE) به بخش رقابتی جوایز آسیایی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول راه یافت.

در بخش رقابت آسیایی که سه جایزه داشت، نسرین محمدپور برای «چپ دست» جایزه  nbp را که توسط 5 داور تعیین می‌شود، از آن خود کرد. جایزه  nbp توسط یک شرکت هنری به یک فیلم تعلق می‌گیرد.

بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول ۲۵ آگوست تا اول سپتامبر 2022 در سئول برگزار شد و «چپ دست» در این دوره در بخش فیلم‌های کوتاه با 19 فیلم کوتاه دیگر رقابت کرد. جشنواره بین المللی فیلم زنان سئول یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره فیلم زنان در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود که آثار فیلمسازان زن را از سراسر دنیا در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی به نمایش می‌گذارد.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «چپ دست» 15 دقیقه‌ای آمده است: «مریم تصمیمی بزرگ در سر دارد و قصد دارد کاری انجام دهد و خود را برای این کار آماده می‌کند اما…»

یاسمن نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی، لیلا دلیر، رضا موسی زاده گلستانی، علی جوان، ناصر شجاعی‌فر، رضا لیودانی، رحیم اسدی، شهرزاد خوشخو، مصطفی رضایی، مسعود خانزاده، تکتم محمدی و محمدامین مجدی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند. پخش «چپ دست» برعهده مجتبی عبدالرحیم خان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید