جایزه جشنواره داگر فرانسه برای سه عکاس ایرانی

    کد خبر :294899

جشنواره عکس داگر فرانسه از سه عکاس ایرانی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا: در این جشنواره عکس «بانو» از امیرحسین هنرور برنده جایزه مدال طلای RPS، عکس «آقای نایب» از پرویز نوری زاد برنده جایزه مدال نقره RPS وعکس «چشم انداز جمیره» از شهرام جهانسوز برنده جایزه نشان FPF شد.

در جشنواره داگر فرانسه که در دو بخش زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‌های مختلف شامل اکرم (سپیده) نیک صفت زنده‌دل، حمیدرضا هلالی، سیاوش اجلالی، شهرام جهانسوز، نوید سجادیه، امیرحسین هنرور، کیارنگ علایی، سیامک جعفری، علیرضا ایلخانی قلجائی، محمدعلی شمس‌الدین، محمد همتی، الهام محمودی فراهانی، امین پاسی شیرازی، پرویز نوری زاد و سعید عبدالهی پذیرفته شدند.

فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می‌رسد و در حال حاضر تنها نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید