جایزه بهترین فیلم اکشن برای ماموریت غیرممکن۷

    کد خبر :1050095
جایزه بهترین فیلم اکشن برای ماموریت غیرممکن۷

تام کروز قدردانی خود را از طرفداران و منتقدان پس از دریافت اولین جایزه بزرگ برای فیلم «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» به اشتراک گذاشت.

به تازگی سایت «راتن تومیتوز» جایزه «گوجه فرنگی طلایی» خود را به این فیلم به عنوان برنده جایزه بهترین فیلم اکشن و ماجراجویی سال ۲۰۲۳ اهدا کرد.

این سایت پس از آن با انتشار ویدیوی جدیدی از کروز که داشت به افتخار فیلمی که این جایزه را به دست آورده، از منتقدان و طرفدارانش تشکر می‌کرد، نشان داد وی چقدر به این فیلم مفتخر است.

وی در پیامش گفته است از طرف کل تیم «ماموریت غیرممکن» از منتقدان و طرفداران برای برنده‌شدن جایزه گوجه‌فرنگی طلایی تشکر می‌کند.

کروز در این ویدیو افزود: ما این فیلم‌ها را برای تک تک شما می‌سازیم. من از طرف کارگردان کریستوفر مک‌کواری، همه بازیگران و دست‌اندرکاران ساخت فیلم صحبت می‌کنم و می‌گویم ما هیجان زده‌ایم و واقعا مفتخریم که نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های سال، بلکه بهترین فیلم اکشن با نقد و بررسی در سال ۲۰۲۳ هستیم. متشکرم.

فیلم هفتم «ماموریت غیرممکن» با نامزدی در بخش بهترین جلوه‌های ویژه در جوایز منتخب منتقدان شناخته شد که در نهایت جایزه به «اوپنهایمر» کریستوفر نولان رسید. این فیلم همچنین نامزدی گلدن گلوب برای دستاوردهای سینمایی و باکس آفیس را کسب کرد که جایزه به «باربی» رسید. تام کروز همچنین برای بازی در نقش ایتن هانت در «روز شمار مرگ» به عنوان بازیگر مرد سال فیلم و ستاره فیلم اکشن نامزد شده است. در همین حال دنباله هفتم «ماموریت غیرممکن» در فهرست نامزدهای اسکار برای بهترین صدا و بهترین جلوه‌های ویژه جای گرفته است.

«روزشمار مرگ» امتیاز ۹۶ درصد را در سایت راتن‌تومیتوز ثبت کرده و به‌عنوان یک اکشن درجه‌یک تحسین شده است؛ با این حال این فیلم که با بودجه نجومی ۲۹۱ میلیون دلاری ساخته شده به اولین فیلم از این مجموعه بدل شد که در گیشه در حد انتظار ظاهر نشد.

این فیلم در سینماها با عنوان «روزشمار مرگ قسمت اول» اکران شد اما به تازگی گزارش‌هایی منتشر شد که قسمت اول از عنوان آن حذف شده و دنباله بعدی هم عنوان دیگری خواهد داشت.

به گزارش مهر، «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» از ۲۵ ژانویه در پارامونت پلاس در دسترس قرار گرفته و گفته شده فیلم هشتم این مجموعه ۲۳ می ۲۰۲۵ در سینماها اکران می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید