جان تری: تعجب کردم که ساری، کپا را مجبور به ترک زمین بازی نکرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۲۵
    کد خبر :496217

کاپیتان سابق تیم فوتبال چلسی معتقد است که سرمربی این تیم باید باید با دروازه‌بان یاغی تیمش جدی‌تر برخورد می‌کرد.

جان تری معتقد است حرکتی که کپا آریسابالاگا در بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و چلسی انجام داد شایسته واکنشی قاطعانه‌تر از سوی سرمربی تیم بود.

در واپسین دقایق فینال شب گذشته جام اتحادیه فوتبال انگلیس میان تیم‌های فوتبال چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی، پیش از کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم چلسی اقدام به تعویض دروازه‌بان‌های تیمش کرد تا ویلی کابایرو که پنالتی‌گیر بهتری است را به جای کپا به میدان بفرستد. دروازه‌بان سابق اتلتیک بیلبائو اما از خارج شدن از میدان امتناع کرد تا سناریویی عجیب و مضحک در کنار زمین شکل بگیرد.

اگرچه دو طرف و همچنین باشگاه چلسی این اتفاق را به یک سوء تفاهم ربط دادند اما هنوز هم خیلی‌ها از جمله جان تری بر این باورند که ماجرا فراتر از یک سوء تفاهم ساده بوده است و کپا برخلاف اظهاراتش که ادعا کرد هرگز قصد سرپیچی از دستور سرمربی ایتالیایی‌اش را نداشته، دقیقاً همین کار را انجام داده است.

به گزارش تسنیم ،جان تری در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورتس گفت: کپا ساری را در یک مخمصه قرار داد. تعجب کردم که او، کپا را مجبور به ترک میدان نکرد. برایم خیلی جالب است که ببینم او در 24 ساعت آینده چطور می‌خواهد این داستان را مدیریت کند.

کاپیتان سابق چلسی ادامه داد: اگر هنوز بازیکن چلسی بودم و در رختکن این تیم حضور می‌داشتیم، انتظار داشتم که بعد از این اتفاق سرمربی بلافاصله پس از ورود به رختکن با کپا برخوردی جدی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید