جانشین فرمانده کل سپاه: تعطیلی ۱۰۰ درصدی دوران کرونا جوانان را معطوف به فضای مجازی کرد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۱۲
    کد خبر :967832
جانشین فرمانده کل سپاه

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: الان به لحاظ این که خباثت های زیادی در این چند سال کردند به بهانه کرونا ذهن ها و چشم های خیلی از جوانان ما را با تعطیلی ۱۰۰ درصدی مدارس و دانشگاه ها معطوف به فضای مجازی کردند، هر روز پهنای باند اینترنت اضافه شد، فکر می کردند چون ۳ سال روی ذهن بچه های ما کار کردند اگر دستور دیگری دهند گوش می دهند، اما معطوف خبائث آن‌ها نشد و معطوف جبهه حق انقلاب اسلامی ماند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که ان شاءالله این جرثومه فساد، رژیم صهیونیستی از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: آنچه می‌خواستند درایران به وجود آورند در تل آویو و حیفا به وجود آمد.

سردار علی فدوی طی سخنانی در یازدهمین همایش غزه، نماد مقاومت یادواره سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شروع نهضت اسلامی با سخن امام (ره) در ارتباط با موضوع فلسطین همزمان است، این موضوع اصلی از آن زمان تا الان موضوع اول انقلاب اسلامی است. تا وقتی امام زنده بودند موضوع فلسطین مساله اول ایشان بود و قریب ۳۴ سال است امام حاضر انقلاب مقام معظم رهبری موضوع اول را فلسطین می‌دانند.

وی تصریح کرد: خبیثان عالم در ۱۰ سال اول ما را درگیر جنگی کردند که به میزان لازم فرصت را از ما گرفت که به موضوع فلسطین بپردازیم، اما در ۳۰ و چند سال امامت رهبری به این مساله پرداختیم و آن را به صورت اعلامی هم فریاد زدیم.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای اراده امام انقلاب اسلامی پای کار رفت تا عملی کند، خاصه وقتی که عزیز شهید سلیمانی در نیروی قدس مستقر شد هم خود را معطوف این موضوع کرد و امام انقلاب اسلامی فرمودند یکی از کارهای حاج قاسم این بود که دست فلسطینی‌ها را پر کرد. ما مفتخریم به وعده هایی که خدا در قرآن داده است و سخت به دنبال انجام شرط هایی هستیم که خدا در قرآن فرموده برای این که وعده های خدا حق است.

فدوی همچنین بیان کرد: رشید بودن مردم فلسطین، قوی بودن آنان اعتقادی است که می بایست آن از بالقوه به بالفعل تبدیل می شد. این کار صورت گرفته است و اکنون مردم فلسطین مردم مسلمان رشیدی هستند که خود منشاء امورات و تغییرات خواهند بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین افزود: دو سوم کل ارتش صهیونیست ها در کرانه باختری زمین گیر هستند و در آنجا صرفا گروه های تاریخی فلسطین نیستند که عمل می کنند. تک تک فلسطینی ها احساس تکلیف کرده و عمل می کنند. خدا را شکر اسبابی وجود دارد و خبیثان نمی‌توانند کاری کنند که اخبار منتشر نشود.

وی اظهار داشت: قطعا این رژیم جعلی صهیونیست که هیچ ربطی به دین حضرت موسی ندارد از بین می رود. زمان آن را مردم مسلمان و در راس همه مسلمانان فلسطین تعیین کننده هستند. باید مترصد این باشیم که بیشترین سهم در از بین رفتن داشته باشیم زیرا به میزانی که سهم داشته باشیم خدا عنایت می کند.

سردار فدوی ادامه داد: سپاه مفتخر است برای این موضوع اصلی اسلام که امامین انقلاب آن را تکرار کردند همه جانبه پای کار بوده و هست تا به تکلیفش عمل کند. توانمندی های انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزانی است که تکلیف را قرآن مشخص کرده و این تکلیف به عنایت حضرت امام روی سینه پاسداران با آرم سپاه آمده است.

وی بیان کرد: ما اطمینان می دهیم، حتی ۲۴ ساعت را از دست ندادیم برای این که استطاعت و قوه خود را زیاد کنیم، قطعا امروز ما با دیروز متقاوت است. روند مستمر و با شتابی است که با سرعت جلو می رود آنچه دشمنان از ما می دانند قلیل است نسبت به آنچه نمی دانند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی های ایران ابراز داشت: زمان زیادی نگذشته که کشورهای زیادی از جمله کشورهایی که خود را در راس دنیا می دانستند درخواست کننده هستند که به آن‌ها توانمندی نظامی دهیم. ان شاءالله خیلی زود حتی پیرترین پیرمردهای ما به چشم خود می‌بینند این جرثومه فساد از بین می رود. ما می خواهیم سرمنشاء این فساد از بین برود. او به اتکای شیطان بزرگ اقدام می‌کند شیطان بزرگ هم از بین می رود.

وی افزود: الان به لحاظ این که خباثت های زیادی در این چند سال کردند به بهانه کرونا ذهن ها و چشم های خیلی از جوانان ما را با تعطیلی ۱۰۰ درصدی مدارس و دانشگاه ها معطوف به فضای مجازی کردند، هر روز پهنای باند اینترنت اضافه شد، فکر می کردند چون ۳ سال روی ذهن بچه های ما کار کردند اگر دستور دیگری دهند گوش می دهند، اما معطوف خبائث آن‌ها نشد و معطوف جبهه حق انقلاب اسلامی ماند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه می خواستند در ایران به وجود آورند در تل آویو و حیفا به وجود آمد. چه باک داریم که در جبهه حق باشیم و از مظلومان دنیا دفاع کنیم. دستور اسلام است و در قانون جمهوری اسلامی با صراحت تاکید شده است.اعتقادی و عملی براساس قوانین جمهوری اسلامی باید این کار را کنیم.

فدوی ادامه داد: در ۱۲۰ روز در ایران چه کسانی خودشان را لو دادند. در دنیای اسلامی هم همین طور است باید مواظب بود. فلسطین و مردم فلسطین بیدارند به طور کامل به بصیرت رسیده اند خودکار شده اند و می فهمند تکلیف شان چیست. در ماه گذشته در کرانه باختری با این موضوع مواجه هستیم.

وی یاد آور شد: در این ایام آماده می شویم که امسال چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب را در ۲۲ بهمن جشن بگیریم. امسال به خاطر خباثت هایی که کردند مردم ۲۲ بهمنی رقم می زنند که بی نظیر باشد، ۴۴ سال تمام شد در پس تصرف لانه جاسوسی آمریکا در ایران، امام(ره) در جمع دانشجویان گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. اکنون ۴۴ سال می گذرد که آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند اگر یک انقلاب بدست آورده بود گوش دنیا را کر کرده بود.

به گزارش ایسنا، فدوی در پایان اظهار داشت: ما خودمان در این ۴۴ سال دیدیم قطعا در هر جای دنیای اسلام در فلسطین این پیروزی باید بدست آید. خدا را شکر این یعنی اینکه راه درستی است و با سرعت باید ادامه داد تا پیروی حاصل شود. پیروزی انقلاب خیلی مهم بود، اما وعده خدا حق است. مساله فلسطین هم به پیروزی نهایی باید ختم شود و ان شاءالله در فلسطین هم اتفاق می‌افتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید