جام جهانی امروز با هواپیمای ویژه وارد روسیه می‌شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۴۳
    کد خبر :272114

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز (سه‌شنبه) با هواپیمایی اختصاصی از ژاپن به روسیه باز می‌گردد.

به گزارش بازتاب به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، جام جهانی 2018 روسیه پس از پایان یافتن تور بین‌المللی و نمایش برای هواداران فوتبال در 51 کشور جهان امروز از ژاپن وارد شهر ولادیووستوک روسیه می‌شود.

در سپتامبر 2017 میلادی تور جام جهانی 2018 روسیه از شهر مسکو آغاز شد و پس از نمایش در 17 شهر روسیه برای تور بین‌المللی به لندن رفت. انگلیس اولین مسیر تور بین‌المللی جام جهانی 2018 روسیه بود که در 51 کشور جهان باید به نمایش درمی‌آمد. ژاپن نیز در ایستگاه پایانی این تور بود. طرفداران فوتبال در شهرهای توکیو، اوزاکا و شیزوسوی ژاپن توانستند به تماشای جام جهانی 2018 بنشینند و عکس‌های یادگاری با آن بگیرند.

مراسم استقبال از جام جهانی 2018 روسیه در شهر ولادیووستوک با حضور گیلبرتو سیلوا، بازیکن پیشین باشگاه آرسنال و تیم ملی فوتبال برزیل و دیگر مقامات دولتی و اعضای کمیته سازماندهی این رقابت‌ها صورت می‌گیرد. این جام 3 روز در شهر ولادیووستوک به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد و پس از آن به هشت شهر دیگر روسیه نیز سفر می‌کند.

روسیه برای نخستین‌بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید