جاده کرج – چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است

    کد خبر :1000675
جاده کرج - چالوس مسدود

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پس از اعلام هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وقوع سیل در ۱۱ استان کشور، به دستور استاندار البرز تمامی نیروهای امداد و نجات البرز ضمن استقرار در نقاط حادثه خیز از جمله محور کرج_چالوس، در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

احمد افضلی با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران از شب گذشته تاکنون در این محور حضور داشته اند، اظهار داشت: خوشبختانه بواسطه اتخاذ تدابیر لازم از سوی استاندار البرز تمامی نیروهای امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، اتش نشانی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهور و … از شب گذشته در این محور مستقر شده و بواسطه خدمت رسانی آنی هیچ خسارت جانی متوجه مسافران نشده و ۵ نفر که در جریان سیل قرار گرفته بودند با کمک نیروهای امدادی نجات یافته و تعدادی از مجروحین نیز توسط تیم اورژانس بصورت سرپایی مداوا شدند.

وی با تاکید بر اینکه محور کرج_ چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در چند نقطه از این محور از ابتدای پیچ عسل کوک(شاندیز) تا انتهای تونل شماره ۵، جاده درگیر سیل شده و خسارتهایی به بار آورده است.

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تمامی مسافرین در شب گذشته در جریان وقوع سیل از طریق محور تهران_ شمال هدایت شدند و سایر مسافران نیز از طریق اتوبوس جابه جا و محور از تمامی مسافران تخلیه شد.

وی گفت: برای تعدادی از خودروهایی که همچنان در این محور باقی مانده اند مسیر جایگزینی در حال احداث است که بزودی این تعداد نیز می توانند از محور کرج_ چالوس خارج شوند.
افضلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی تیم ها در محور مستقر بوده و نسبت به بازگشایی جاده در تلاش هستند.

به گزارش خبر آنلاین، وی در پایان سخنان خود از تلاش های صورت گرفته از سوی دستگاه های خدماتی وامداد و نجات استان تقدیر و تشکر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید