ثوری برای نابودی بوکس دیگر چه کار نکرده باید انجام دهد؟

  • ورزشی
  • شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸
    کد خبر :633092

مربی سابق تیم ملی گفت: سوال من از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این است که ثوری دیگر باید چه کاری برای نابودی بوکس انجام دهد که انجام نداده است؟

 

علی مظاهری مربی سابق تیم ملی و دارنده مدال های متعدد بازی های آسیایی در گفتگو با  مهر در خصوص شرایط فدراسیون بوکس گفت: تلاش می کردم تا در خصوص فدراسیون سکوت کنم اما می بینم که این سکوت دیگر جایز نیست. سوال من از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این است که حسین ثوری رئیس فدراسیون دیگر باید چه کاری برای نابودی بوکس انجام دهد که انجام نداده است؟

 

وی افزود: من به مربیان تیم های ملی خرده نمی گیرم. مگر مربی باید به دنبال برگزاری اردو و پیدا کردن اسپانسر و تامین هزینه های مالی برود؟ متاسفانه افرادی را همچون قبایی‌زاده در فدراسیون می بینم که همه کاره امور شده اند اما حتی یک مدال سومی قهرمانی کشور هم در کارنامه ندارند. حتی شنیده ام مدیریت تیم های ملی پایه را به وی داده اند مگر در بوکس قحط الرجال آمده است؟

 

مظاهری ادامه داد: قبایی زاده خودش رئیس هیات است و در فدراسیون کار می کند. دبیر فدراسیون هم رئیس هیات است و در فدراسیون سمت گرفته است. این افراد یا باید در استان خودشان باشند یا در فدراسیون کار کنند. مگر در بوکس کارشناس و افراد کاربلد کم است که همه امور را به یک نفر سپرده اند؟

 

مربی سابق تیم ملی تصریح کرد: دوستان می گویند اگر به سفر تدارکاتی می رفتیم تیم بهتر نتیجه می گرفت. گرفتاری مالی را تمام فدراسیون ها دارند و باید جستجو کرد که چرا تیم تدارکات خوبی نداشته است و نباید تقصیر را به گردن وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک انداخت.

 

وی در خصوص ادعای کسب ۳ سهمیه المپیک توسط برخی مسئولان فدراسیون گفت: دبیر فدراسیون مگر بوکس آسیا را می شناسد که چنین ادعایی می کند؟ آنها کتبا بنویسند و تضمین بدهند که اگر این تعداد سهمیه نیاوردند بوکس را رها می کنند. ما در اوج قدرتمان در گذشته با زور ۳-۴ سهمیه می آوردیم. حالا و با این شرایط چطور ادعای کسب این تعداد سهمیه را می کنند؟

 

دارنده مدال های متعدد آسیایی در بوکس خاطرنشان کرد: بوکس در حال نابودی است و هیچ راه دیگری هم وجود ندارد. متاسفانه کوچکترین برنامه ریزی در فدراسیون نمی بینیم و شرایط به جایی رسیده است که فردی که مسئول کامپیوتر فدراسیون بوده مدیر تیم های ملی پایه شده است. ما این همه نیروی متخصص در بوکس داریم اما ببینید چه افرادی روی کار هستند. تنها می توانم بگویم مسئولان ورزش اگر می خواهند بوکس نابود شود آن را دست خوب فردی سپرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید