ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان از اول اردیبهشت / جزییات

    کد خبر :707110

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از اول اردیبهشت ماه، از تعویق در کسر اقساط ماه‌های فروردین و اردیبهشت وام ضروری ۷ میلیون تومانی و سهام بیمه ملت بازنشستگان این صندوق خبر داد.

اکبر افتخاری با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و موافقت بانک صادرات کسر اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به تعویق افتاده و از حقوق بازنشستگان کسر نخواهد شد.

افتخاری همچنین گفت: علاوه بر این، مقرر شد اقساط وام ماه‌های فروردین و اردیبهشت برای آن دسته از بازنشستگانی که سهام بیمه ملت را خریداری کرده اند نیز به تعویق بیفتد و این اقساط از حقوق این افراد کسر نشود.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به اینکه این موضوع شامل اقساط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز می‌شود، گفت: این تصمیم در چارچوب حمایت از بازنشستگان در شرایط موجود و با همکاری صندوق بازنشستگی و نظام بانکی کشور اتخاذ شده است.

افتخاری با اشاره به صدور احکام سال ۹۹ بازنشستگان کشوری و پرداخت حقوق فروردین ماه همراه با افزایش‌های ناشی از ۱۵ درصد و همسان سازی گفت: تلاش شبانه روزی همکاران ما در بخش‌های مختلف صندوق برای سرعت بخشیدن به صدور احکام سال ۹۹ و پرداخت حقوق فروردین ماه براساس احکام جدید که برای نخستین بار صورت گرفت، جای قدردانی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید