ثبت‌نام بیش از ۱/۶ میلیون نفر برای خرید ROG Phone 2 ایسوس

    کد خبر :579636

بیش از ۱/۶ میلیون نفر کاربر چینی برای پیش‌خرید گوشی جدید ایسوس با نام ROG Phone II ثبت‌نام کرده‌اند.

ایسوس روز دوشنبه مدل ROG فون 2 خود را که اولین گوشی مجهز به تراشه‌ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است، معرفی کرد و روز گذشته این گوشی به همراه قیمت‌های خود روی وب‌سایت JD.com قرار گرفت. حال، این فروشنده ثبت‌نام برای اولین فروش فوری اینترنتی (Flash Sale) گوشی جدید ایسوس در تاریخ ۳۱ ژوئیه را آغاز کرده‌ است و هنگام نوشته‌شدن این مقاله، بیش از ۱/۶ میلیون نفر برای خرید ثبت‌نام کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال مردم از دستگاه گیمینگ جدید، قیمت بسیار مناسب آن است. در حال‌ حاضر می‌توانید این گوشی را به قیمت ۳۴۹۹ یوآن چین، ۵۱۰ دلار آمریکا یا ۴۵۰ یورو خریداری کنید؛ اما یک نکته‌ی منفی هم وجود دارد. چون تنسنت در ساخت مدل جدید ROG فون 2 به ایسوس کمک کرده‌ است، انبوهی از نرم‌افزارهای ناکارآمد هم به‌صورت پیش‌فرض در نسخه‌های ارزان‌قیمت این مدل در بازار محلی نصب می‌شود.

برای تهیه‌ی نسخه‌ی non-Tencent این گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، باید هزینه‌ای معادل ۶۰۰۰ یوآن (تقریبا ۸۷۰ دلار یا ۷۸۰ یورو) و برای دستگاهی با فضای ذخیره‌سازی چهار برابر، باید ۶۱۹۹ یوآن (حدود ۹۰۰ دلار یا ۸۱۰ یورو) پرداخت کنید. کاربران چینی می‌توانند از هفته‌ی آینده به ROG فون 2 دسترسی داشته باشند و با آن کار کنند ولی مشتریان بین‌المللی باید تا اواسط ماه اوت برای قیمت‌گذاری و عرضه‌ی محصول جدید ایسوس منتظر بمانند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید