تیم سایپا در مقایسه با جام حذفی متفاوت خواهد بود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۲۱
    کد خبر :793866

سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش در مقایسه با جام حذفی متفاوت خواهد بود.

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: امیدوارم سریع تر این ویروس از بین برود تا تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند. سال گذشته وقتی با نساجی بازی کردیم تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند و باعث شدند شور و هیجان بازی بالا برود. بودن تماشاگران حال و هوای خوبی دارد و تمام بازیکنان می خواهند در حضور تماشاگران بازی کنند.

او ادامه داد: در بازی فردا یک سایپا متفاوت با جام حذفی را خواهیم دید. مطمئن هستم فردا بازی خوبی را خواهیم داشت. آنالیز خوبی روی بازی قبل انجام دادیم و از تجربیات بازی قبل استفاده می کنیم تا بازی خوبی داشته باشیم. تمام تلاشمان را می کنیم و امیدواریم در بازی برنده شویم. قطعا فردا بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود. بازیکنان هم از نظر جسمی و روحی آماده هستند.

صادقی درباره بازیکنان جدید سایپا گفت: خوشبختانه با حمایت های مدیریت باشگاه توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم که همراهمان هستند و نسبت به شرایط بازی می توانیم به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی از آن ها استفاده کنیم.

او درباره جدایی پیروز قربانی گفت: فقط می توانم بگویم از تمامی زحمات پیروز قربانی در حدود شش ماه تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید