عراق با تیم اصلی در قطر؛

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکیه غایب قرعه کشی جام خلیج فارس

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳
    کد خبر :631966

در حالی که پیش از این خبرهایی از حضور تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکیه در جام خلیج فارس منتشر شده بود، مراسم قرعه کشی این جام بدون حضور این دو کشور برگزار شد.

 

بیست و چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس در آذرماه به میزبانی قطر برگزار می شود.

 

در این دوره از مسابقات فقط پنج تیم یعنی قطر، عراق، کویت، عمان و یمن حضور خواهند داشت. به دلیل مشکلات سیاسی قطر با بحرین، امارات و عربستان این سه کشور از حضور در این دوره مسابقات خودداری کرده اند.

 

روز گذشته مراسم قرعه کشی این رقابت ها در قطر انجام شد و پنج تیم حاضر به صورت دوره ای با هم دیدار خواهند کرد.

 

به گزارش مهر ،پیش از این بعضی از رسانه های عربستان و عراق خبر داده بودند که تیم های ملی فوتبال ایران و ترکیه در این دوره از مسابقات جام خلیج فارس حضور دارند که فدراسیون فوتبال ایران این خبر را تکذیب کرده بود. در قرعه کشی هم مشخص شد که مسئولان برگزاری برنامه ای برای حضور تیم ملی کشورمان در جام بیست و چهارم نداشته اند.

 

از سوی دیگر عراق یکی از حریفان تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا است. دو تیم روز ۲۳ آبان با هم در بصره روبرو می شوند.

 

بعضی از گزارش ها حاکی از این بود که عراق با تیم المپیک خود در جام خلیج فارس شرکت خواهد کرد. با این حال «حسین الخرسانی» نماینده فدراسیون فوتبال عراق این خبر را تکذیب کرد و گفت: عراق با تیم اصلی خود در این جام شرکت می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید