تیم‌های صعودکننده مرحله نیمه‌نهایی حریفان خود را شناختند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴
    کد خبر :130370

با برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی حریفان خود را شناختند.

به گزارش  بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره رقابت‌های لیگ به شیوه جام جهانی (تیمی 5 نفره) در رده‌سنی جوانان و بزرگسالان “یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهید تکواندوکار مدافع حرم)” با حضور 150 تکواندوکار در قالب 12 تیم و 4 گروه برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات و در مرحله مقدماتی تیم‌های هیات تکواندو البرز، تعاونی انقلاب شهریار و هیات تکواندو شمال شرق در گروه اول، کلینک بهبد کرج و دانشگاه آزاد اسلامی در گروه دوم، تیم های ملوان نداجا، پاس قوامین و منطقه آزاد ارس در گروه سوم، شهرداری ورامین، هیات تکواندو سرپل ذهاب، باشگاه فرمانیه و تیم لوازم ورزشی کوروش در گروه چهارم با یکدیگر مبارزه کردند.

رقابت‌های مقدماتی و یک چهارم نهایی گروه اول، دوم، سوم و چهارم روز گذشته (سه شنبه) به پایان رسید و در پایان 4 تیم موفق شدند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

در پایان این رقابت‌ها 4 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، کلینیک بهبد کرج، پاس قوامین و شهرداری ورامین جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند.

در مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری ورامین و کلینیک بهبد کرج در نخستین مبارزه به مصاف یکدیگر می‌روند و در دومین دیدار نیز تکواندوکاران پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در ادامه دو تیم برنده به فینال راه پیدا می‌کنند و دو تیم بازنده نیز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا تیم‌های اول تا سوم مشخص و معرفی شوند.

گفتنی است، مرحله نیمه نهایی و فینال این دوره از مسابقات روز پانزدهم آبان‌ماه با حضور 4 تیم راه یافته به این مرحله برگزار می شود تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید