تیراندازی ناوهای ایران به سمت اهداف دریایی/ تصاویر

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۴۰
    کد خبر :1057228
تیراندازی ناوهای ایران اهداف دریایی

با برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه که از بامداد امروز به محل اجرای ماموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، به اجرای تمرینات پرداختند.

به نقل از سایت ارتش؛ در این مرحله از رزمایش، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه به سر فرماندهی ناو دنا و با استفاده از سلاح‌های تعیین شده به سوی اهداف سطحی در دریا تیراندازی کردند.

همچنین در مرحله بعد تمرین صورت بندی و آرایش آفندی یگان‌های شرکت کننده در رزمایش متناسب با نظارت و پایش هوایی منطقه توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش و سپاه انجام شد.

اجرای عملیات رهگیری و انهدام اهداف هوایی شبانه و روزانه

در ادامه رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، چین و روسیه، در شمال اقیانوس هند، شب گذشته عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی که از مهم‌ترین تمرینات دریایی به شمار می رود توسط یگان‌های شرکت کننده با موفقیت انجام شد همچنین عملیات تیراندازی روزانه نیز اجرا شد.

عملیات تیراندازی شبانه و روزانه به اهداف هوایی مستلزم هماهنگی و دستورات جز به جز است. سناریوی این تمرین بر پایه یک زبان تاکتیکی مشترک بین نیروهای دریایی ایران متشکل از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران و همچنین نیروهای دریایی کشورهای چین و روسیه طراحی و با موفقیت اجرا شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید