تیراندازی از خودرو در حال حرکت در لوئیزیانا/ ۵ نفر به شدت زخمی شدند

    کد خبر :803194
تیراندازی از خودرو در حال حرکت در لوئیزیانا

در سومین حادثه تیراندازی جمعی روز یکشنبه در آمریکا، در پی تیراندازی کور از یک خودروی در حال حرکت به سمت افرادی که مقابل یک فروشگاه در شهر «شریوپورت» ایالت لوئیزیانا حضور داشتند، پنج نفر به شدت زخمی شدند.

در پی تیراندازی از یک خودروری در حال حرکت در شهر «شریوپورت» ایالت لوئیزیانا پنج نفر به شدت زخمی و راهی بیمارستان شدند.

به گفته مقامات، جراحت این افراد شدید است و جانشان را تهدید می‌کند. در همین حال پلیس هم در جستجوی خودروی فورد سفید رنگی است که از آن به سمت این افراد تیراندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، چهار نفر از زخمی‌ها هنگام تیراندازی بیرون یک فروشگاه و یک نفر دیگر در داخل بوده است.

طبق گزارش‌ها، ۱۱ واحد پلیس در صحنه حادثه که حدود ساعت نه یکشنبه شب به وقت محلی رخ داد، حضور یافتند.

پیش از آن، در پی تیراندازی در یک مجتمع آپارتمانی در «آستین» تگزاس، سه نفر کشته شدند و پلیس در جستجوی یک معاون کلانتر سابق در ارتباط با این تیراندازی مرگبار است. در حادثه‌ای دیگر در روز یکشنبه، در پی تیراندازی در شهرستان «کنوشا» در ایالت ویسکانسین، سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

این حوادث در حالی روی داده که مباحث جدیدی درباره کنترل مالکیت سلاح در پی تیراندازی هفته گذشته در مرکز «فدکس» در ایندیاناپولیس که هشت کشته و چند زخمی برجای گذاشت، مطرح شده است.

به گزارش دانشجو، رئیس جمهور آمریکا اخیراً ضمن رونمایی از شش دستور اجرایی برای کاهش خشونت‌های مسلحانه، این حوادث را به بیماری مسری تشبیه و آن را مایه شرم‌ساری این کشور در سطح جهانی توصیف کرد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود که بسیاری از آن‌ها مرگبار است و تعدادی در آن حوادث جان خود را از دست می‌دهند، اما لابی سلاح در ایالات متحده به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور حاضر نشده اقداماتی را برای محدود کردن حمل سلاح انجام دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید