تک تیرانداز، گروگان‌گیرِ بزرگراه برزیل را از پا درآورد

  • حوادث
  • چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷
    کد خبر :594986

مقامات برزیل از کشته شدن مرد مسلحی که ده‌ها مسافرِ یک اتوبوس را گروگان گرفته بود به دست یک تک‌تیرانداز خبر دادند.

این مرد که گفته می‌شود خود را به عنوان پلیس معرفی کرده بود، حدود ساعت ۵.۲۶ دقیقه صبح روز گذشته (سه‌شنبه) ۳۷ نفر را در یک اتوبوس گروگان گرفت.

این اتوبوس در حال عبور از یک پل شلوغ بوده که حومه “سائو گونسالو” را به مرکز “ریو” متصل می‌کند.

چندین نفر از گروگان‌ها در جریان مذاکرات پلیس با این فرد مسلح آزاد شده بودند. گروگان‌ها اعلام کرده‌اند که مرد گروگان‌گیر با ریختن بنزین روی اتوبوس آن‌ها را تهدید کرده بوده که آن را به آتش خواهد کشید.

پس از چهار ساعت مذاکره پلیس با این فرد و در حالی که او هیچ خواسته مشخصی را با پلیس مطرح نکرده، یک تک‌تیرانداز پلیس برزیل او را به ضرب گلوله از پا در آورده و تمامی گروگان‌ها بدون هیچ گونه آسیبی آزاد شدند.

پلیس برزیل کشته شدن فرد گروگان‌گیر را تایید کرده و اعلام کرده اگر چه ترجیح می‌داده که فرد مسلح را زنده دستگیر کند اما نجات جان گروگان‌ها در اولویت قرار داشته است.

در حالی که برخی از گروگان‌ها فرد گروگان‌گیر را بسیار آرام و خونسرد توصیف کرده‌اند، سخنگوی پلیس برزیل اعلام کرده که به نظر می‌رسد این فرد از مشکلات روانی رنج می‌برده است.

به گزارش ایسنا، صدها وسیله نقلیه در مسیر پل در ترافیک شدید ایجاد شده در جریان این حادثه گرفتار شده بودند و جاده از هر دو طرف مسدود شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید