استاندار تهران خبر داد

تکمیل ساخت سه بیمارستان در ری، قدس و ملارد ظرف دو ماه آتی

    کد خبر :599748

استاندار تهران از افتتاح پروژه های نیمه تمام در باقی مانده سال ۹۸ خبرداد و گفت: ساخت فیزیکی سه بیمارستان در ری، قدس و ملارد تا دو ماه آینده به اتمام می رسد.

محسنی بندپی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: بالغ بر ۸۹۶ پروژه با اعتبار ۳۱۰۰ میلیارد تومان در استان تهران مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت. همچنین در خصوص افتتاح پروژه‌های توسعه فضای آموزشی و ورزشی در شهرستان استان تهران نیز ۱۰ مدرسه در شهریار افتتاح و بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع نیز به فضای ورزشی استان در هفته دولت اضافه شد.

وی همچنین به افتتاح و بهره برداری از پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک های صنعتی اشاره و بیان کرد: حدود ۱۱ هزار اشتغال مستقیم در این شرایط فراهم شد.

محسنی بندپی از افتتاح پروژه های نیمه تمام در باقی مانده سال ۹۸ خبرداد و افزود: ساخت فیزیکی سه بیمارستان در ری، قدس و ملارد تا دو ماه آینده به اتمام می رسد و نسبت به تجهیز و استخدام و جذب نیروی انسانی نیز اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومانی در باغستان شهریار برای این صنعت مهم گفت: با توجه به اینکه فاز یک این طرح آماده بود با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان هزینه مورد بهره برداری قرار گرفت.همچنین نظر استانداری و مدیرعامل کارخانه بر اتمام فاز دوم این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده است که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری افتتاح خواهد شد.

استاندار تهران از افتتاح پروژه های شهر تهران در روز جمعه خبر داد و گفت: یک نیروگاه گازی در فیروزگاه با ظرفیت ۲۵ مگاوات امروز با حضور معاونان بنده به بهره برداری می رسد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه دو هزار میلیارد تومان اقدامات زیربنایی در شهر جدید پردیس انجام شده گفت: این پروژه ها در فرصت مناسب تری مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

محسنی بندپی با انتقاد از اینکه کسب مجوز و دریافت پروانه فعالیت هنوز در استان به شدت زمانبر است مطرح کرد: همکاری بین بخشی بین دستگاه ها برای رفع موانع دست و پاگیر ضروری است.

وی درخصوص ارتباط استانداری با مجامع علمی مطرح کرد: ارتقای کیفیت تولید و افزایش کمی در رابطه با صنایع و تولیدات کشاورزی تنها با استفاده از مبانی علمی میسر است.

برداشت ۳۰ تن محصول به ازای هرهکتار اراضی کشاورزی در استان تهران

استاندار تهران بر لزوم هدایت شرکت های دانش بنیان به سمت کشت گلخانه ای تأکید کرد و گفت: به ازای هر هکتار اراضی کشاورزی در استان تهران ۳۰ تن محصول برداشت می شود درصورتیکه با حمایت از نوآوری شرکت های دانش بنیان و استفاده از دانشگاه ها می توان در جهت حمایت بیشتر از تولید گام برداشت.

به گزارش ایسنا، محسنی بندپی با اشاره به عقب ماندگی استان تهران در شاخص تخت های بیمارستانی و فضای آموزشی گفت: جمعیت استان و نیازهای جامعه رو به رشد است اما تا ارائه خدمات مطلوب فاصله معناداری داریم و باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید