تکذیب خبر تغییر نرخ ارز شکر

    کد خبر :681839

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: افزایش قیمت شکر در سطح عرضه تخلف صنفی است .

به گزارش فارس از تبریز حبیب امین زاده در جلسه این هفته تنظیم بازار استان ضمن تکذیب خبر تغییر نرخ ارز شکر از 4200 تومان به نیمایی اظهار داشت: نرخ ارز شکر وارداتی همچنان حمایتی است و با ارز 4200 تومان تامین می‌شود.

وی ادامه داد: شکر مورد نیاز سه گروه صنف، صنعت و خانوار به میزان لازم تامین شده و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد .

امین‌زاده با توجه به ماموریت بازرسان سازمان مبنی بر نظارت بر سطح عرضه اضافه کرد : با گذشت 75 روز از زمان تغییر نرخ بنزین ، بیش از 21 هزار مورد بازرسی انجام شده که نهایتا تشکیل 2921 فقره پرونده تخلف صنفی را در پی داشته است .

وی ارزش ریالی پرونده های متشکله را بالغ بر 991 میلیارد ریال اعلام کرد.

مقصود رضازاده سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان نیز با اعلام این مطلب که در این مدت نسبت به مدت ما قبل آن، مجموع شکایات دریافتی از سوی شهروندان رشد 38 درصدی دارد گفت: پیش از این تنها سامانه 124 به موضوع دریافت شکایات اختصاص داشت که این مهم در حال حاضر از طریق 4 روش دیگر نیز قابل انجام است.

وی افزود : شهروندان می توانند نقطه نظرات خود را از طریق سایت 124 ، اپلکیشن موبایلی آپ، مراجعه حضوری و یا سامانه تلفنی 135 متعلق به سازمان تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید