تکدی گری دختر 14 ساله بعد از فرار از خانه

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۸:۳۴
    کد خبر :953337
تکدی گری دختر 14 ساله بعد از فرار از خانه

دختر نوجوان که با فریب خواستگار قلابی از خانه فرار کرده بود به خاطر ترس از بازگشت به خانه، تکدی‌گری را انتخاب کرد.

مدتی قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن دخترش خبر داد: مینا امروز برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد ولی دیگر برنگشت. با دوستش تماس گرفتم، او گفت که اصلاً با مینا قرار نداشته است. از طرفی دختر 14 ساله‌ام، شناسنامه و طلاهای خودش و مادرش را به سرقت برده است.

با شکایت مرد جوان تحقیقات برای یافتن دختر نوجوان آغاز شد و یک هفته بعد مأموران پلیس حین گشت در یکی از پارک‌های جنوب تهران متوجه دختر نوجوانی شدند که در حال تکدی گری است. مأموران به او مشکوک شده و در تحقیقات مشخص شد که وی همان دختری است که یک هفته قبل ناپدید شده است.

مینا در تحقیقات گفت: مدتی قبل با پسری به نام سروش در اینستاگرام آشنا شدم. او از همان ابتدا ابراز علاقه کرد و گفت می‌خواهد با من ازدواج کند. اما چون سروش 16 سال از من بزرگتر بود گفت خانواده‌ات مرا قبول نمی‌کنند چون من 30 ساله هستم و تو 14 ساله و خانواده‌ات با ازدواج ما موافقت نمی‌کنند.

او ادامه داد: به همین دلیل از من خواست از خانه فرار و با او ازدواج کنم من که عاشقش بودم قبول کردم اما سروش از من خواست طلاهای خودم و مادرم را از خانه بردارم و قرار شد او هم طلاهای مادرش را بیاورد تا آنها را بفروشیم و با اجاره خانه‌ای، زندگی جدیدی را آغاز کنیم. طبق نقشه سروش طلاها و شناسنامه‌ام را برداشتم و از خانه خارج شدم.

به محل قرار با سروش رفتم او طلاها را از من گرفت تا بفروشد اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلاها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.

با پیدا شدن دختر نوجوان، خانواده مینا از پسر جوان که دخترشان را فریب داده بود شکایت کردند. به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید