توهین شبه رسانه ضدایرانی به مردم غیور کردستان

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۴۷
    کد خبر :367371

 دستگاه تبلیغاتی – امنیتی بی بی سی فارسی در تازه‌ترین اقدام ضدایرانی خود با هدف تفرقه افکنی در ایران، در پوشش خبر مربوط به مجازات سه تروریست که اقدام به تهدید امنیت مردم عزیز غرب کشورمان کرده بودند، از یک تیتر انحرافی و تحریک آمیز استفاده کرد و نوشت که «سه زندانی کرد در ایران اعدام شدند»!

به گزارش افکارنیوز،  بکارگیری عبارات و واژگان مجعول و وارونه با هدف القاء مطالب کذب و تحریک اذهان و همچنین پیگیری خط تفرقه افکنی که نمونه آشکار آن در اتفاقات بصره مشاهده شد، شگرد دستگاه تبلیغاتی – امنیتی بی‌بی‌سی فارسی است؛ دستگاهی که این روزها کارگزار مستقیم پیشبرد اغراض شوم استکبار جهانی علیه مردم ایران و منطقه است.

این شبه رسانه ضدایرانی که این روز‌ها به کانون عملیات روانی معاندان و ضدانقلاب علیه مردم ایران تبدیل شده است، برای پیشبرد پروژه ضدامنیتی خود علیه کشور ما، به جعل گسترده اخبار روی می‌آورد.

تلاش شوم بی‌بی‌سی برای تفرقه افکنی و تحریک قومیتی در ایران

دستگاه تبلیغاتی – امنیتی بی بی سی فارسی در تازه‌ترین اقدام ضدایرانی خود با هدف شوم  تحریک قومیتی در ایران، در پوشش خبر مربوط به مجازات سه تروریست که اقدام به تهدید امنیت مردم عزیز غرب کشورمان کرده بودند، از یک تیتر انحرافی و تحریک آمیز استفاده کرد و نوشت که «سه زندانی کرد در ایران اعدام شدند»!


توهین بی‌بی‌سی فارسی به مردم کُرد ایران اسلامی با انتساب سه تروریست به آنها/ پروژه نخ‌نمای رسانه ملکه برای تحریک قومیتی در ایران

نکته قابل تامل آنکه علاوه بر بی‌بی‌سی فارسی، سایت وابسته به گروهک تروریستی منافقین، شبکه سلطنت طلب من و تو، مزدوران مجازی و اکانت‌های فیک توییتری،  نیز در پوشش خبر مجازات قانونی سه تروریست در ایران از همان روش و شیوه تبلیغاتی رسانه‌ای استفاده کردند.

بی بی سی فارسی و شبکه همراهان داخلی‌اش در پوشش خبر مجازات سه تروریست در ایران،همان خط خبری گروهک تروریستی منافقین را پی گرفتند و بر آن شدند تا این تروریست‌ها که دستانشان به خون پاسداران حافظ امنیت کشور و مردم کُرد عزیز، آلوده است را تطهیر کنند. گروهک تروریستی منافقین نیز که سردمدار جنایت علیه مردم ایران است، مبلغ هر فرد ترویستی است که علیه امنیت مردم ایران اقدام کند؛ بی بی سی فارسی نیز نشان داده که پیرو همین رویه تروریست پرورانه است.

هدف شومی که بی‌بی‌سی فارسی دنبال می‌کند

شبه رسانه بی بی سی فارسی که برای تحقق هدف شوم ناامن‌سازی ایران و تهدید امنیت مردم ما، پول‌های کلانی از کانون‌های مشخص وابسته به مثلث آمریکایی – سعودی – صهیونیستی دریافت کرده است، در پوشش خبر مجازات سه تروریست فوق‌الذکر، تلاش داشت تا با بکارگیری واژه «کُرد» اصطلاحا مخاطبان کُرد خود را تحریک کند و اینگونه جلوه دهند که تروریست های معدوم، بدلیل قومیتشان به دار مجازات آویخته شده‌اند.

البته مردمان کُرد غیور و عزیز ایران اسلامی در طول سالیان اخیر ثابت کرده‌اند که تحت تاثیر جنگ روانی رذیلانه بی‌بی‌سی فارسی و سایر شبه رسانه‌های ضدانقلاب، قرار نمی‌گیرند. کُرد‌های غیور و عزیز ایران اسلامی، با تروریست‌ها نسبتی ندارند و خبرسازی‌هایی از جنس مطلب وارونه اخیر بی‌بی‌سی را توهین به خود می‌دانند.

تفرقه‌افکنی رذیلانه بی بی سی فارسی با مشارکت شبکه همکاران داخلی‌اش

استراتژی ایجاد تفرقه، رویه ثابت بی‌بی‌سی فارسی است و این شبه رسانه به تاسی از دولت متبوع خود یعنی انگلیس، این استراتژی را به صورت همه جانبه علیه مردم ایران و همینطور در ارتباط با مردم ایران و همسایگانش به پیش می‌برد. چندی پیش، بی بی سی فارسی برای تحریف اتفاقات دوران دفاع مقدس و مقابله با روحیه حماسی جوانان ایران اسلامی، مستندی وارونه و سرشار از گزاره های جعلی و کذب را منتشر کرد.

بی بی سی فارسی در مستند تحریف شده با مجری‌گری کوهنورد، خط ایجاد تفرقه میان مردم ایران و عراق را پی گرفت و قابل تامل آنکه همراهان بی بی سی فارسی در داخل و شبکه رونامه‌نگاران نزدیک به این شبه رسانه ضدایرانی نیز همان خط را در نشریات و سایت های زنجیره‌ای پیاده کردند و به دروغ تهمت‌های زشتی را به زوار عراقی امام رضا علیه السلام نسبت دادند.

بعد از این پروژه شوم بی بی سی فارسی و شبکه همراهان  داخلی نزدیک به این شبه رسانه ضدایرانی بود که اتفاقات بصره با کارگردانی کنسولگری آمریکا در این شهر رخ داد. در واقع بی بی سی فارسی به عنوان مرکزیت ستاد عملیات روانی شکل گرفته علیه مردم ایران، با مزدوری شبکه همکاران داخلی‌اش و همچنین نظارت آمریکایی‌ها، تلاش دارد تا با نزدیک شدن به اجتماع اربعین حسینی و حماسه آفرینی وحدت بخش شیعیان جهان بویژه ایرانی‌ها و عراقی‌ها، خط تفرقه‌افکنی را شدت بخشد.

تبلیغ تروریست‌های شناسنامه‌دار در رسانه ملکه

اما ستاد عملیات روانی شکل گرفته علیه مردم ایران با محوریت بی بی سی فارسی، برای پمپاژ اخبار جعلی و ایجاد فضای رعب‌انگیز در بین مردم ایران و همچنین انتشار مطالب تفرقه افکنانه، یکی از دستورکار‌های خود را تبلیغ تروریست‌های شناسنامه‌دار تعریف کرده است. خبر وارونه اخیر بی بی سی در رابطه با مجازات سه تروریست نیز در همین راستا ارزیابی می‌شود.

بی بی سی فارسی در پوشش خبر مجازات قانونی سه تروریست در ایران، برای پیشبرد پروژه ضدامنیتی خود علیه مردم ایران و تحریک قومیتی در کشورمان، تعمدا از لغت «کُرد» استفاده کرد، اما در نهایت بی شرمی و وقاحت از جنایات صورت گرفته توسط این سه تروریست، سخن نگفت. شبکه همراهان بی بی سی فارسی در داخل نیز از جمله مزدوران توئیتری، همین شیوه وارونه را اتخاذ کردند و به تبعیت از بی بی سی فارسی صرفا به احکام مجازات این سه تروریست اشاره کردند؛ بدون آنکه توضیح دهند این جنایتکاران چه اعمال ضد انسانی و ضدامنیتی را در داخل کشور علیه مردم انجام دادند.

واقعیت‌هایی که بی بی سی فارسی و شبکه همراهان داخلی‌اش سانسور کردند

بی‌بی‌سی فارسی و شبکه همراهان داخلی‌اش در پوشش خبر مجازات قانونی سه تروریست در ایران، تعمدا نگفتند که دو تن از آن‌ها از یک تروریست شناسنامه‌دار بین‌المللی پول گرفته بودند تا در ایران مردم کُرد عزیز بیگناه را ترور کنند و یکی دیگر از این تروریست‌های مجازات شده، بنا بر اقاریر خود یک خشاب ۳۰ تیری را به سوی نیرو‌های حافظ امنیت مردم شلیک کرده بود و می‌خواسته برای انجام ماموریت در منطقه دهگلان به روستای قروچای برود و در طول مسیر حرکت، اسلحه وی مدام مسلح و آماده بکار بوده است.

تلاش برای تهدید امنیت مردم ایران

البته خبرسازی و قلب واقعیت از سوی بی بی سی فارسی، اقدامی تعجب برانگیز نیست. این دستگاه تبلیغاتی – امنیتی این روز‌ها مشخصا با توجه به ماموریت تفویض شده از جانب کانون‌های مرتبط با مثلث آمریکایی – صهیونیستی – سعودی، در جهت تهدید امنیت مردم ایران اقدام می‌کند و در این پروژه شوم با فرقه‌های ضدایرانی و گروهک‌های تروریستی از منافقین تا سلطنت طلبان و عناصر فرقه ضاله بهاییت و حتی تجزیه‌طلبان که دستانشان به خون هم‌وطنان مرزنشین کشور آغشته است، همراستا و موتلف است.

پیگیری خط ایجاد تفرقه در ایران، ماموریت تفویض‌شده به بی بی سی فارسی و امثالهم است. این شبه رسانه در دو مقطع در جریان فتنه ۸۸ و فتنه دی‌ماه ۹۶ این خط را پی گرفت که ناکام ماند؛ بنابراین بی‌بی‌سی فارسی این روز‌ها علنا به ترویج خشونت و تروریسم مبادرت می‌ورزد تا اهداف شکست خورده سابق محوله به خود را محقق سازد.

سابقه خراب رسانه ملکه

اما جعل و وارونه نمایی اخیر بی‌بی‌سی فارسی در پوشش خبر مربوط به مجازات قانونی سه تروریست در ایران، امری مسبوق به سابقه است و این شبه رسانه به کرات نشان داده که برای ناامن سازی ایران و تحریک قومیتی در کشور ما، حاضر به انجام هرگونه خبرسازی و تحریفی هست.

دروغ گویی آشکار بی بی سی فارسی

در دی  ماه سال گذشته در ماجرای مرگ «سارو قهرمانی» تروریست عضو گروهک کومله که اقدام به تهدید و ترساندن هموطنان کُرد با سلاح گرم کرده بود، بی بی سی فارسی با مانور بر مرگ وی سعی بر ایجاد فضایی ملتهب بعد از اغتشاشات آن هم با تکیه بر مسائل قومی داشت و برای این منظور به دروغ گویی آشکار روی آورد و به نقل از پدر سارو قهرمانی، مطالب کذبی را منتشر کرد که با مصاحبه پدر سارو قهرمانی و اعتراف او به عضویت پسرش در گروهک تروریستی کومله، خبرسازی و دروغ پردازی بی بی سی فارسی رنگ باخت.
رپورتاژ آگهی بی بی سی فارسی برای ریگی

بی بی سی فارسی همچنین یدطولایی در حمایت از تروریست‌های شناسنامه‌دار دارد. مردم ایران هیچگاه حمایت این رسانه انگلیسی از سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان، یعنی «عبدالمالک ریگی» را فراموش نمی‌کنند. ارادت بی بی سی فارسی به تروریست شناسنامه‌داری نظیر ریگی به حدی شده بود که برای او رپورتاژ آگهی سفارشی پخش می‌کرد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید