توهین به رییس‌جمهوری در روز ملی ایران سازمان‌یافته بود

    کد خبر :784753

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی توهین به رییس‌جمهوری در روز ملی ایران را سازمان‌یافته توصیف کرد و گفت: ما مخالف انتقاد نیستیم اما نه انتقادی که به یک عده خاص اختصاص دارد و به‌ شکل توهین، فحاشی ساختارشکنانه مطرح می‌شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی روز جمعه درباره توهین به رییس‌جمهوری از سوی برخی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در یکی از شهرهای کشور به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: متاسفانه شاهد هستیم که در روز وحدت، وفاق و جشن ملی ایرانیان، تعدادی موتورسوار که نمی‌توان سازمان‌یافته‌ نبودن آن را قبول کرد، به خیابان آمدند و علیه یکی از سران پایه‌های نظام و سران قوا شعارهای ساختارشکنانه‌ سر دادند.

به گزارش ایرنا، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اعتراض به دولت‌ها و حاکمیت در دنیا را یک عرف توصیف کرد و افزود: اما ظاهرا در کشور ما اعتراض، مختص یک عده خاص است که به‌شکل انحصاری اجازه دارند هر توهینی بکنند و هر کس دیگری منتقد همین گروه‌ها باشد، باید سکوت کند و لب خود را بدوزد و هر انتقادی از آنها تشویش اذهان عمومی تلقی می‌شود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی عنوان کرد: ما مخالف انتقاد نیستیم اما نه انتقادی که به یک عده خاص اختصاص دارد و به‌ شکل توهین، فحاشی ساختارشکنانه در روز ملی و وحدت ملی مطرح شود.

وی با اشاره به توصیه‌ها و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در ایجاد وفاق، همدلی و دوستی در کشور اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای مرتب و به‌رغم همه شعارهای انقلابی که می‌دهند در جهت عکس عمل می‌کنند.

اهانت کنندگان به رییس‌جمهوری همان نفوذی‌ها هستند

جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: در پی نفوذی‌ها در هیچ جایی نگردید به ضرس قاطع می‌گویم که این افراد همان نفوذی‌ها هستند. وقتی فردی در روز جشن ملی چنین رفتار زشت، سخیف و بسیار بداخلاقانه و غیراسلامی و غیرآموزه‌های دینی و حتی آموزه‌های سیاسی و اجتماعی انجام می‌دهد، عده ای با این رفتار، کام پیروزی انقلاب را در چهل و دومین سال، به‌رغم همه تهدیدات آمریکایی‌ها تلخ می‌کند اینها رفتاری است که نفوذی‌ها برای تخریب وجهه انقلاب انجام می‌دهند.

وی افزود: یادمان نرود که وزیر امور خارجه آمریکا ۲ سال پیش می‌گفت که ایران دیگر نمی‌تواند جشن بگیرد و ما در تهران این کار را انجام می‌دهیم. بنابراین این افراد همان نفوذی‌ها و همان‌هایی هستند که به خارجی‌ها و دشمنان ما پیام می‌دهند که «بیایید، ما اینجا هستیم».

انتظار برخورد جدی و قاطعانه با عاملان این اقدام داریم

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه انتظار برخورد جدی و قاطعانه با عاملان این اقدام داریم، گفت: مردم ما تحت هیچ عنوان نمی‌توانند اقناع شوند که این اقدامات بدون برنامه‌ریزی و خودجوش بوده و اینها یک عده خودسر هستند.

وی ادامه داد: اگر در گذشته و در همان زمانی که در قم به طرف آقای لاریجانی مهر پرتاب شد و در جاهای دیگری سیلی به گوش مسوولان زدند و به آنها فحاشی کردند برخورد می‌شد، امروز شاهد چنین رفتارهایی نبودیم. به شما قول می‌دهم اگر برخورد قاطعانه‌ با این افراد صورت نگیرد، براساس همین رفتارهای خودسرانه مقابل سایر مقامات کشور خواهند ایستاد.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم گفت دکتر روحانی را از مظلوم‌ترین روسای جمهوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانم. گرچه او بزرگتر از این حرف‌ها هستند اما تقاضا می‌کنم، تحت هیچ شرایطی روحیه خود را به‌خاطر رفتارهای این عده بسیار بسیار قلیل از دست ندهند و قاطعانه خدمت به مردم را ادامه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید