توقیف محموله 100 میلیاردی کالای قاچاق

    کد خبر :979018
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله کالای قاچاق پارچه به ارزش 100 میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضاخبر داد.
سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار برنج، مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق به کشف ۵ تن برنج خارجی و ۱۵ تن انواع پارچه و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق شدند.

هاشمی‌فر با اشاره به اینکه اموال مکشوفه فاقد هر نوع مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این اموال را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد بر تلاش شبانه‌روزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اخلالگران نظام اقتصادی کشور تأکید و از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید