توخل: نیمار را سرزش نمی کنم/ این بازی شبیه ریمونتادای بارسلونا نبود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶
    کد خبر :502908

سرمربی پاری سن ژرمن پس از باخت مقابل منچستر یونایتد و حذف از لیگ قهرمانان گفت: نیمار در این بازی به خاطر مصدومیت نمی توانست ما را همراهی کند و به همین خاطر او را سرزنش نمی کنم.

شب گذشته از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در پارک دپرنس میزبان منچستر یونایتد بود و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

دیدار رفت را شاگردان توخل با دو گل به سود خود پایان داده بودند و امید زیادی برای صعود داشتند. اما پنالتی جنجالی که داور بازی در دقیقه 90 برای شیاطین سرخ گرفت همه چیز را به سود شاگردان سولسشر کرد تا در نهایت منچستر با بردی معجره‌آسا و دراماتیک راهی مرحله بعد شوند. دو تیم به تساوی 3 بر 3 رسیدند و به دلیل گل زده در خانه حریف شیاطین سرخ صعود کردند.

توخل، سرمربی پاری سن ژرمن پس از این باخت و ناکامی گفت: برخی از اوقات ما به شکل عصبی و خشونت آمیز با مسائل برخورد می کنیم. نیمار در این بازی به خاطر مصدومیت نمی توانست ما را همراهی کند و به همین خاطر او را سرزنش نمی کنم. باید شکست را بپذیریم. این بازی با ریمونتادای بارسلونا متفاوت بود. ما به دنبال بهانه نستیم تا بگویم این بار بهتر بودیم. علی رغم آغاز بد ولی در ادامه موفق شدیم بازی را به تساوی بکشانیم و فرصت های زیادی خلق کردیم.

وی افزود: ما در این بازی تلاش زیادی کردیم و بدون هیچ فشاری وارد بازی شدیم ولی در امر گلزنی موفق نبودیم. نمی دانم این سناریو برای ما از کجا آمده ولی این را می دانم که چنین سناریویی در فوتبال از هر 100 بازی یک بار اتفاق می افتد. به نظرم ما مستحق حذف شدن از لیگ قهرمانان نبودیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید