توافق مهدی طارمی با اینتر ایتالیا

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۰۰
    کد خبر :1048491
مهدی طارمی اینتر ایتالیا

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارد، به مدیر برنامه‌هایش اختیار داد تا پیش قرارداد پیوستن به تیم اینتر ایتالیا را امضا کند.

مهدی طارمی همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در کشور قطر حضور دارد تا حالا به عنوان بازیکنی باتجربه در رختکن تیمی که امیر قلعه نویی سرمربیگری‌اش را بر عهده دارد رؤیای قهرمانی با این تیم را دنبال کند.

طارمی که روند فصل جاری‌اش به عنوان مهاجم پورتو چندان برای خود و سرجیو کونسیسائو راضی کننده نبود تصمیم گرفت قبل از پایان قراردادش با این باشگاه درباره آینده فوتبالی‌اش در تعطیلات ژانویه تصمیم بگیرد.

او که تمرکز خود را برای بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گذاشته است به مدیر برنامه‌های خود مجوز داد مذاکره با باشگاه اینتر ایتالیا را با وجود اینکه رقم پیشنهادی قرارداد آنها پایین‌تر از پیشنهاد پورتو برای تمدید قرارداد بود پیگیری کند تا بالاخره به آرزوی خود برای حضور در سری آ ایتالیا برسد. طارمی ابتدای فصل تا یک قدمی آث میلان پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رقم نخورد تا در پورتو ماندنی شود.

خبرنگار مهر از منبع موثق حاضر در مذاکره بین مدیر برنامه‌های پورتو با اینتر کسب اطلاع کرد توافقات نهایی به همراه امضای پیش قرارداد انجام شده است تا این بازیکن در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی انتهای فصل جاری با عقد قراردادی به مدت دو فصل به اینتر ایتالیا بپیوندد.

طارمی که در دوران حضورش در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا تمایلی به پرداختن در این خصوص ندارد قرار است قرارداد نهایی را الکترونیکی امضا کند تا بالاخره در سری آ ایتالیا با پیراهن اینتر بازی کند.

قرارداد طارمی با این باشگاه باسابقه و دارای قهرمانی‌های متعدد باشگاهی در اروپا قطعی شده است و امکان ترانسفر دیگری را برای این بازیکن باقی نمی‌گذارد.

مهدی طارمی در پایان فصل جاری با پورتو خداحافظی خواهد کرد تا به عنوان بازیکن آزاد برای اینتر بازی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید