تهیه‌کننده «بالش ها»: ۱۰۰ بار تکذیب کردم که به جای «کلاه قرمزی» نیستیم!

    کد خبر :500588
کلاه قرمزی

تهیه‌کننده مجموعه «بالش‌ها» تاکید کرد که ۱۰۰ بار تکذیب کرده است که این برنامه به جای «کلاه قرمزی» روی آنتن نمی‌رود، ولی کسی آن را پوشش نداده است.

چندی پیش خبری مبنی بر پخش مجموعه «بالش‌ها» به جای «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۸ در رسانه‌ها منتشر شد. خبرآنلاین نیز در گزارشی به بررسی این برنامه که پیش از این در شبکه نمایش خانگی توزیع شده بود، پرداخت.

مسلم آقاجان‌زاده، تهیه‌کننده مجموعه «بالش‌ها» درباره محتوای این مجموعه و انتقادهایی که درباره آن مطرح شد گفت: «من از خبرآنلاین گلایه دارم زیرا که دو موضوع را درباره مجموعه ما مطرح کردند، اول اینکه مجموعه «بالش‌ها» در شبکه نمایش خانگی فروش نداشته است درحالیکه اینطور نبوده که ما در این حوزه شکست خورده باشیم.

مجموعه ما نخستین محصول برای مخاطب کودک در بین تمامی سریال‌های تولیدی شبکه نمایش خانگی بود و پس از سریال «شهرزاد» فکر می‌کنم تنها سریالی بودیم که در فروش هزینه‌های‌مان را جبران کرده و مقداری سوددهی هم داشتیم و کار هزینه‌های خود را تامین کرد.

این آمار را موسسه هنر اول نیز می‌تواند ارائه دهد.»
او ادامه داد: «دوم اینکه بیان شد مجموعه «بالش‌ها» بدآموزی دارد، این مجموعه اکنون در دست شبکه دو سیماست، اصلاحیه و نظری هم اگر داشتند قابل مشاهده است.

ما چون جزو معدود گروه‌های برنامه‌سازی کودک در شبکه دو سیما هستیم خیلی سعی کرده‌ایم که مجموعه را برای کودکان بسازیم چون خودم و کارگردان بچه داریم و با بچه‌ها خیلی خوب هستیم و از حضور داریوش فرضیایی که چهره محبوب کودکان است نیز بهره بردیم، تمام این مسایل نشانگر همین موضوع است که تلاش کردیم بدآموزی در کار نداشته باشیم.»

او افزود: «با این حال من معتقدم که یک برنامه استاندارد مخصوص کودکان ساختیم و سعی کرده‌ایم که نه عروسک‌هایمان ترسناک باشند و نه بدآموزی داشته باشیم.»

این تهیه‌کننده با تکذیب اینکه این برنامه به جای «کلاه قرمزی» در ایام نوروز پخش می‌شود، توضیح داد: «متاسفانه در اولین مصاحبه‌ای که من کردم، دوستان‌مان در رسانه‌ها برنامه ما را مقابل «کلاه قرمزی» قرار دادند و بعدش ۱۰۰ بار تکذیب کردم که نمی‌خواهیم در آن ساعت روی آنتن برویم و خودمان «کلاه قرمزی» را دوست داریم چون برنامه‌ای است که به جز کودکان نوستالژی بزرگان است و بحث اجتماعی می کند.»

آقاجان‌زاده همچنین گفت: «از قول من زدند که در ساعت پخش «کلاه قرمزی» روی آنتن خواهیم رفت که اصلا اینطور نیست.

ما اصرار داریم راس ساعت هفت شب که برنامه «گل و بلبل» در طول سال در آن زمان پخش می‌شد روی آنتن برویم چون در این ساعت مخاطبان ما که کودکان هستند پای برنامه می‌نشینند و به برنامه ما لطمه نمی‌خورد.

اگر ما ساعت ۹ شب پخش شویم خیلی از کودکان در آن ساعت خواب هستند و شاید برنامه ما برای بزرگسالان خوب نباشد و لطمه بخورد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید