تهران خنک می شود

    کد خبر :1017486
هوای پایتخت

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف همراه با وزش باد و گرد و خاک و همچنین کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا (۴ و ۵ شهریور) همچنین از بعد از ظهر سه‌شنبه تا چهارشنبه (۷ و ۸ شهریور) به‌ویژه در جنوب غرب و ارتفاعات استان در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش نسبی کیفیت هوا و در ارتفاعات استان گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

روز یکشنبه کاهش محسوس دما و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۵شهریور) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه ( ۶ شهریور) صاف و گاهی وزش باد و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

دمای هوا فردا در آبعلی به ۲۳ درجه و میگون به ۲۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید