تهدید به استعفای دسته‌ جمعی نمایندگان گیلان

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۸:۴۶
    کد خبر :1014768
تهدید به استعفای جمعی نمایندگان گیلان

نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.

کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری به هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: بار‌ها گفتیم که کشاورزان استان‌های شمالی شامل گیلان، گلستان و مازندران تنها محصول‌شان برنج و بعد از آن چای است.

وی با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
به گزارش ایسنا، این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید جلوی واردات برنج گرفته شود، گفت: الان (قیمت) خرید برنج از کشاورزان کمتر از هزینه‌ای است که برای آن‌ها تمام شده است؛ از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم که پیگیری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید