تهدیدات صهیونیستها نمی تواند مانع برگزاری راهپیمایی حق بازگشت شود

    کد خبر :250913

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی باعث ترس و وحشت ما نمی شود و نمی تواند ما را از ادامه روند برگزاری راهپیمایی بزرگ حق بازگشت منصرف کند.

«محمود زهار» در گفتگوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصریح کرد که «دشمن صهیونیستی می داند که راهپیمایی بزرگ حق بازگشت نتایج فاجعه باری برای آن در بر خواهد داشت و ملت فلسطین ترسی از تهدیدات این رژیم ندارد».

وی با تاکید بر اینکه حمله به راهپیمایی حق بازگشت با واکنش مناسب مواجه خواهد شد، اعلام کرد که ملت فلسطین مقاومت را به وجود آورد و به هر شکل ممکن آنرا ادامه می دهد و در نهایت فلسطین را آزاد خواهد کرد و تهدیدات رژیم صهیونیستی نشانه مثبتی درباره راهپیمایی های حق بازگشت است.

این عضو برجسته دفتر سیاسی حماس خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی نمی تواند به راهپیمایی های حق بازگشت حمله کند و چنین اقدامی با واکنش مناسب مواجه خواهد شد. افکار عمومی فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ با یهودی سازی یا چشم پوشی از حتی یک وجب خاک فلسطین مقابله می کنند.

زهار تصریح کرد که «حقی که آرمان هایی در بر داشته باشد، از بین نمی رود و اگر این آرمان ها مستندات دینی و تاریخی داشته باشند، بی تاکید محقق خواهند شد و بازگشت به فلسطین یک وعده الهی است.»

به گزارش مهر،وی افزود: پیام اصلی راهپیمایی های حق بازگشت این است که ملت فلسطین پس از ۷۰ سال یا ۷۰۰ و حتی ۷۰۰۰ سال حتی از یک وجب خاک فلسطین هم چشم پوشی نخواهد کرد و این هدفی است که این راهپیمایی دنبال می کند. ملت فلسطین که با تمامی ابزارهای مادی، نظامی و انسانی به مقاومت کمک کرده است، این راهپیمایی را به سرانجام خواهد رساند. ملت فلسطین و جنبش حماس راه خود را می شناسند و ما می خواهیم به کسانی که فراموش کرده اند، یادآوری کنیم که ما در راه آزادی فلسطین قدم بر می داریم و این یک حقیقت جهانی، قرآنی و انسانی است و هر چقدر هم طول بکشد، ما حقوق مان را باز پس خواهیم گرفت.

این رهبر برجسته مقاومت فلسطین در بخش دیگری از سخنان خود به مجازات های تشکیلات خودگردان فلسطین علیه غزه اشاره کرد و گفت: این ها مجازات نیستند، بلکه جنایت هایی هستند که محمود عباس مرتکب می شود. این ها جنایت های واقعی هستند و عباس در روزی از روزها از سوی فلسطینیان و حامیان آنها مجازات خواهد شد؛ چرا که جنایت با مرور زمان از بین نمی رود.

وی این سوال را مطرح کرد که «گناه مقاومت فلسطین و جنبش حماس و غزه چیست؟!» زهار تاکید کرد که حماس بر عهد و پیمانی که با خداوند و ملت فلسطین بسته است، وفادار باقی خواهد ماند.

وی درباره مانورهای گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اظهار داشت که «هیچ چیزی مانع از آزادی سازی سراسر فلسطین نمی شود و حتی اگر تمامی سلاح های دنیا در دست اسرائیل جمع شود، نمی تواند مانع از تحقق اهداف برنامه مقاومت شود.»

این رهبر حماس درباره «معامله قرن» نیز تاکید کرد که «معامله قرن» قبل از سال ۱۹۴۸ کلید خورد و نام آن «حل مشکل اسرائیل» است و نه «معامله قرن»، اما رژیم صهیونیستی نتوانسته است عزم و اراده ملت فلسطین و بسیاری از ملت های عربی را در هم بشکند و معامله قرنی که این رژیم از طریق آن سعی در نابودی مساله فلسطین را دارد، سرآغاز آزاد سازی فلسطین خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید