تنها با چند راهکار ساده بهترین قالیشویی را در سطح تهران پیدا کنید

    کد خبر :939447

یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های خانه‌های ایرانی فرش است. فرش‌ها در اندازه، جنس و رنگ‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که افراد مختلف براساس سلیقه‌شان آن را خریداری می‌کنند. همانطور که می‌دانید فرش‌ها همیشه زیرپا هستند و دائما در حال استفاده کردن از آنها هستیم. زمانی که با ریختن یک نوشیدنی به اشتباه روی فرش یا نشستن گردوغبار روی آن فرش به مرور زمان کثیف و کدر می‌شود دیگر نمی‌توانید با یک جاروبرقی آن را تمیز کنید. برای حل این مشکلات نیاز به یک تمیزکاری عمقی است. برای اینکار باید بتوانید یکی از بهترین قالیشویی‌ها را در سطح تهران پیدا کنید. به عنوان مثال قالیشویی ملت با ارائه بهترین خدمات می‌تواند این کار را برایتان به خوبی انجام دهد. برای رفع آلودگی‌ها از روی فرشتان باید به یک قالیشویی مجهز و حرفه‌ای مراجعه کنید تا علاوه بر رعایت بهداشت به فکر الیاف فرش نیز باشد.

 

خدماتی که بهترین قالیشویی‌های تهران در اختیار شما می‌گذارند

یک قالیشویی مجهز و حرفه‌ای باید بتواند خدمات متفاوتی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به عنوان قالیشویی اوین علاوه بر شستشوی فرش می‌تواند موکت‌های شما را نیز بشویید. قالیشویی‌های خوب سطح تهران معمولا تمامی خدمات را شامل می‌شوند تا مشتری بتواند صفر تا صد کارهایش را به یک قالیشویی بسپارد. اما این خدمات چه خدماتی هستند؟ ما در ادامه خدمات قالیشویی‌های خوب تهران را به طور کامل ذکر کرده‌ایم.

لکه‌بری و رنگ‌برداری

هرچقدر هم که حواستان به لک نشدن فرش‌ها باشد، بازهم ممکن است به طور اتفاقی استکان چای از دست یکی از اعضای خانواده برروی زمین بریزد. این شاید برای خانم خانه‌دار اصلا خوشایند نباشد. گاهی از افراد سعی می‌کنند با بهره از روش‌های خانگی این مشکل را حل کنند که در بسیاری از مواقع همه چیز بدتر از حالت قبل خودش می‌شود. برخی از نوشیدنی‌های رایجی که ممکن است برروی زمین بریزد و لکه آن باقی بماند عبارتند از: قهوه، شربت یا چای.

در برخی شرایط ممکن است هیچ ماده غذایی فرش را لک نکند اما رنگ قالی و قالیچه‌های شما به دلیل شستشوی نادرست از بین برود. خوب چاره چیست؟ در هردو شرایط شما باید از یک قالیشویی معتبر و کارآزموده برای پاک کردن لکه‌های مزاحم یا رنگ برده شده کمک بگیرید. به همین منظور ممکن است با یک قالیشویی تماس حاصل کنید اما بگوید این خدمات را ندارد. چه حسی به شما دست خواهد داد؟

قالیشویی‌های معتبر و مطمئن مانند قالیشویی اوین و قالیشویی ملت با ارائه خدمات لکه‌بری و رنگ‌برداری خیال شما را راحت کرده‌اند.

رفع سوختگی فرش

رفع سوختگی فرش نیاز به تجربه، مهارت و بکارگیری روش‌هیا خاصی دارد. به همین دلیل باید حتما به یک قالیشویی معتبر و خوب در سطح شهر تهران مراجعه کنید. در اینصورت سوختگی قالی و قالیچه شما به بهترین حالت ممکن رفع خواهد شد. با افتادن یک جسم داغ، سیگار یا حتی قابلمه و… فرش دچار سوختی خواهد شد که در این صورت زیبایی و جذابیت آن از دست خواهد رفت. برای رفع این مشکل به دنبال یک قالیشویی خوب و معتبر باشد چراکه تنها قالیشویی‌هایی با سابقه بالا این خدمت را نیز به بهترین نحوه ممکن ارائه خواهند داد. یک کارشناس ماهر می‌تواند بدون آسیب رساندن به بافت فرش سوختگی پاک کند.

رفوکاری و ریشه‌زنی

رفوکاری همانند قالیبافی یک هنر است. این کار نیاز به تخصص و دانش بسیار زیادی دارد. این سطح از دانش و تجربه را تنها در قالیشویی‌های معتبر و با سابقه تهران پیدا خواهید کرد. برای رفع پارگی که به خاطر مصرف بیش از حد از فرش، سوختن یا ترمیم دستی انجام شده می‌توان از هنر رفوکار استفاده کرد.

مبل‌شویی

نظافت و شستن مبل‌ها چه در منزل و چه در محل کار، به نسبت سخت و دشوار است. به همین دلیل یک یا چند نفر به تنهایی خودشان نمی‌توانند مبلمانشان را بشویند به همین دلیل باید از خدمات قالیشویی‌های معتبر و خوب بهره بگیرید. قالیشویی‌های خوب سطح تهران علاوه بر شستشوی فرش‌ها، مبل‌شویی نیز دارند. قالیشویی‌های معتبر و عالی در تهران تیمی متشکل از افراد ماهر و آموزش دیده را با تجهیزات جدید و مواد شوینده تخصصی جهت شستشو و نظافت مبلمان در حضور مشتری با بهترین کیفیت در محل اعزام می‌کند.

شستشوی موکت

خدمت دیگری که بهترین قالیشویی‌های تهران ارائه می‌دهند، شستشوی موکت است. بسیاری از قالیشویی‌های مجهز خدمات موکت‌شویی را با وسواس بالا و تخصص کافی انجام می‌دهند. چرا که این کار نیز مانند شستشوی مبل، قالی و سایر موارد حساس است و نباید به رنگ و پرز موکت آسیبی وارد شود. بهترین قالیشویی‌های تهران، برای آسایش مشتریان خود افراد حرفه‌ای و کاربلد این حوزه را به محل اعزام نموده و پس از بررسی و اعلام قیمت موکت‌ها را جمع و به شرکت اعزام می‌کنند. پس از شستشو و خشک کردن موکت‌ها آن را مجدد به مشتری باز می‌گردانند.

ترمیم فرش

یکی دیگر از مواردی که شرکت‌های قالیشویی معتبر به مشتریان خود ارائه می‌دهند، خدمات ترمیم فرش است. وقتی فرش فرسوده می‌شود، به مرور زمان حالت چروکی به خود می‌گیرد و الیاف خود را از دست می‌دهد. شاید تصور کنید این قالی و قالیچه‌ها دیگر قابل استفاده نیستند و باید آنها را دور انداخت. اما اینگونه نیست و تنها با ترمیم می‌توانید برای سال‌های طولانی‌تری از آن استفاده کنید. با هنر مرمت فرش توسط قالیشویی‌های حرفه‌ای می‌توانید دوباره فرش خود را مرمت کرده و از آن استفاده کنید.

اعلاشویی

قالیشویی‌های حرفه‌ای معمولا خدمات اعلاشویی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در اعلاشویی شستشوی فرش در دو مرحله صورت می‌پذیرد. قبل از شستشو ابتدا گردوغبار فرش به طور کامل گرفته می‌شود. سپس در مرحله اول یکبار با پودر و در مرحله دوم یکبار با شامپو و آب ولرم فرش شسته می‌شود. پس از این مراحل فرش اتو می‌خورد و بعد از خشک شدن به مشتری درب منزل تحویل داده می‌شود.

ارائه خدمات قالیشویی ملت

همانطور که در بالا مطالعه کردید، پیدا کردن یک قالیشویی مطمئن بسیار مهم است. به همین منظور ما قالیشویی ملت و قالیشویی اوین را به شما معرفی می‌کنیم. این دو قالیشویی با ارائه تمامی خدمات بالا به مشتریان توانسته‌اند سالهای زیادی رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید